Jag gör ingen secret box, gav det till m2b för flera år sen till alla hjärtans dag, känns lite kaka på kaka.
Ang. mat så gör vi egen förrätt, dessert och tårta, sen blir det catering på buffén.
Jag hade möhippa i lördags, helt underbart!!!
De smygstartade ju på fredagen, då var vi ca: 14 stycken som hade champagnefrukost, sen fick jag gå i första maj-tåget för att sen efter lite ögonbindel och bilåkning bli avsläppt vid affären hos oss och därefter gå hem.
Fick ett sms där det stod- det här var för att du ska släppa lite på kontrollen, ha en trevlig helg så ses vi en annan dag!
På lördagen ringde det på dörren ca:9.20 (jag anade att något var på g och hade hunnit göra mig i ordning)
En "polis" hämtar mig och säger att jag är arresterad. Åker till min tärnas hus och där väntar 21!!! av mina tjejkompisar med kameror och filmkameror.
Ny champagnefrukost. Sen fick jag sätta på mig ett rött fodral, göra lite halsband och sen gav vi oss av ner på stan.
Där gick vi in på min väns salong så var det hår och smink.
Efter det skulle jag sälja rosor.Det gick så bra så.
Fick nya uppdrag allt eftersom, bla fick jag mitt på torget sätta på mig nätstrumpbyxor, nithalsband, lårhöga stövlar och en rejäl läderpiska.
Sen skulle det säljas idolkort (på mig själv lite lätt utmanande kort som vi tagit i fyllan och villan på en tjejfest)
och kondomer...
Därefter picnic och sen till brandstationen, åka ledstång, på med all utrustning och upp i korgen på 30 meter (är lite höjdrädd)
Jag fick leka tandläkare och så fick jag göra mjukglass..
Därefter gick vi till ett gym som några äger och där var det lapdance-aerobics för allihop!
Så himla kul
efter det åkte vi till Uppsala, åt middag hos en kompis och hade lite småaktiviteter och sen utgång.
Jag är supernöjd!!!
Idag har vi provgjort min frisyr och ikväll ska jag bli provsminkad..