• Tindragull

Maj 2009!

Nu fortsätter vi samtalen i ny tråd!

1/5
    förstagångsbrud

2/5
    Tx2
    emmlin
    Nasoleh
    SM09

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon
    Tindragull
    Elsi

10/5
    igglypuff

16/5
    myrmor
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma
    Maliinka
    Guntan
    Lumo
    Hemlig2009
    GabriellaochTomas

30/5
    blivande fru westman
    pingst09
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40
    vilja76
    AnnaoKalle AKF
    connys hjärta
    mamci

• Svar på tråden Maj 2009!
  • Susanna och Fredrik

Men vem ska man be att filma då? Känns svårt tycker jag...man vill ju inte att någon ska känna att den måste gå runt med en filmkamera hela kvällen...
    Vill gärna ha mycket film och många kort men...svårt svårt...

• mamci

Förstagångsbrud, Tx2, emmlin och SM09, Grattis också till er, ni har ju gift er i helgen också!! :)

• emmlin

Nu är jag oxå fru
    Vilken underbar dag vi hade: solen sken, det var varmt, alla gäster var på fantastiskt humör och dagen blev precis som vi tänkt oss!!!

Vi är så nöjda, hade superkul hela dagen. Allting flöt på som det skulle (eller lite stress och förseningar blev det självklart som förväntat men i det stora hela var det kanon ;) )
    Ett tips är att delegera ut allt ni bara kan så att ni själva kan slappna av. Det är jag så glad över att vi gjorde

Vi hade en fantastisk toastmadame, hon tog hand om allt och såg till att vi fick en toppenfest som passade oss

Är så nöjd med dagen, på tisdag drar vi på semester utan barnen. Kommer att kännas så konstigt att vara utan de så länge men vi längtar massor efter att få åka iväg och rå om varandra. Efter 10 år tillsammans så känns det som att vi behöver en resa tillsammans

Lycka till ni andra som har ert framför er och stort grattis till er andra som gifte er i helgen

• Tindragull

Vad tråkigt!
    Vårt toastpar (eller mest toastmadamen) är jätteengagerad och planerar massor!

missbilly skrev 2009-05-03 13:59:03 följande:
    Ja.. det är ju lite jobb... Men det visste de om när vi frågade om de ville!!!Grrr blir mer o mer irreterad ju längre tiden går!!!
  • Tindragull

*asg*
    Nä, det är klart! Jag får väl kasta sten efter honom istället!!!
    Fast jag tror inte det kommer hända...

Corona skrev 2009-05-03 17:30:31 följande:
    Är du galen!?! Inte ens om det verkligen hände skulle jag sabba den vackra buketten!
  • Tindragull

Jag har gjort en!
    En väninna till mig tog korten här hemma. Sen framkallde jag dem och klistrade in bilderna i ett dragspelsalbum som jag sedan lade i en svart tygklädd liten låda. Albumet och lådan köpte jag på Åhléns för en rätt billig peng. Så sammanlagt kostade min secret box ca 200:-
    Skrev lite små tankar på nästan alla sidor också.

Man kan kanske spraya lite av sin favoritparfym på boxen. Hårlock vet jag inte vad han ska med till...

MyrahCollin skrev 2009-05-03 20:38:15 följande:
    är det någon som gjort en secret box? hu rgjorde ni? eget album eller fotoalbum via framkallning?la ni det i en låda..? la ni något mer i lådan??har läst att man ska lägga i något som han förknippar med kvinnan.. typ perfym, hårlock .. osv.. men.. en parfym, då köper man den till sig själv ju?
  • Tindragull

Grattis ni som blivit fruar i helgen!!!

• Corona

Ja grattis! Och grattis till strålande sommarväder i hela landet

• SM09

Nu är jag också fru! Instämmer med de andra nyblivna fruarna, vilken dag! Underbart väder, underbara vänner och familj och vilken fest! Lite avis på er som har erat kvar

Svar på tråden Maj 2009!