• Tindragull

Maj 2009!

Nu fortsätter vi samtalen i ny tråd!

1/5
    förstagångsbrud

2/5
    Tx2
    emmlin
    Nasoleh
    SM09

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon
    Tindragull
    Elsi

10/5
    igglypuff

16/5
    myrmor
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma
    Maliinka
    Guntan
    Lumo
    Hemlig2009
    GabriellaochTomas

30/5
    blivande fru westman
    pingst09
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40
    vilja76
    AnnaoKalle AKF
    connys hjärta
    mamci

• Svar på tråden Maj 2009!
  • Nalle Puh 40

Börja ångra mig...
    Vill gifta mig i smyg när vi ska åka till Turkiet, orkar inte med allt tjafs längre

• Trulsa79

Nalle Puh 40 skrev 2009-05-01 20:00:27 följande:

Börja ångra mig... Vill gifta mig i smyg när vi ska åka till Turkiet, orkar inte med allt tjafs längre
    Nej, vad tråkigt!

Har inte varit inne på ett tag, jag blir bara så stressad när jag läser här.
  • emmlin

Hjälp, imorgon är det ju dags
    Har inte kännt mig så nervös hittills men idag har jag kännt av nervositeten några gånger.
    Ser verkligen fram emot morgondagen. Har insett att det som kan gå fel kan jag inte rå på, det blir helt enkelt som det blir

Lycka till ni andra brudar som gifter er imorgon, ska bli kul att få läsa efteråt hur ni har haft det.

• Kärlekensskull

Åå vad roligt att det är dax för er!
    Grattis och lycka till! Det komemr gå jätte bra!

emmlin skrev 2009-05-01 21:15:30 följande:
    Hjälp, imorgon är det ju dags Har inte kännt mig så nervös hittills men idag har jag kännt av nervositeten några gånger. Ser verkligen fram emot morgondagen. Har insett att det som kan gå fel kan jag inte rå på, det blir helt enkelt som det blir Lycka till ni andra brudar som gifter er imorgon, ska bli kul att få läsa efteråt hur ni har haft det.
  • Tindragull

Nämen gumman!
    Vad är det nu för tjafs då?

Nalle Puh 40 skrev 2009-05-01 20:00:27 följande:

Börja ångra mig... Vill gifta mig i smyg när vi ska åka till Turkiet, orkar inte med allt tjafs längre
  • Tindragull

Åh, vad härligt!
    Njut nu i morgon!

emmlin skrev 2009-05-01 21:15:30 följande:
    Hjälp, imorgon är det ju dags Har inte kännt mig så nervös hittills men idag har jag kännt av nervositeten några gånger. Ser verkligen fram emot morgondagen. Har insett att det som kan gå fel kan jag inte rå på, det blir helt enkelt som det blir Lycka till ni andra brudar som gifter er imorgon, ska bli kul att få läsa efteråt hur ni har haft det.
  • förstagångsbrud

Nu är jag gift!! Det var jättestressigt imorse att göra iordning hår och makeup, glömde buketten hemma och fick vända. Men vi hade gott om tid med fotografen, två timmar i parken med jättehärligt väder. Tror att hon tog 400 bilder, nån måtte ha blitt bra :) Efter den långa fotograferingen var det dags för en väldigt spontan, mysig och kort borgerlig akt under stora lummiga träd i parken. Sen åt vi på restaurangen, åkte hem, bytte om till ARBETSKLÄDER för nu har vi jobbat stenhårt på att göra iordning festlokalen inför den stora festen imorgonkväll!

Är så nöjd, och trött, nu ska jag göra iordning här hemma innan MIN MAN kommer hem (han är kvar och gör iordning lite till)

Godnatt!

• Tindragull

förstagångsbrud: Grattis!
    Blir det bröllopsfest i morgon då?

• Arla79

Åh, vad kul... GRATTIS!

förstagångsbrud skrev 2009-05-01 21:53:00 följande:
    Nu är jag gift!! Det var jättestressigt imorse att göra iordning hår och makeup, glömde buketten hemma och fick vända. Men vi hade gott om tid med fotografen, två timmar i parken med jättehärligt väder. Tror att hon tog 400 bilder, nån måtte ha blitt bra :) Efter den långa fotograferingen var det dags för en väldigt spontan, mysig och kort borgerlig akt under stora lummiga träd i parken. Sen åt vi på restaurangen, åkte hem, bytte om till ARBETSKLÄDER för nu har vi jobbat stenhårt på att göra iordning festlokalen inför den stora festen imorgonkväll!Är så nöjd, och trött, nu ska jag göra iordning här hemma innan MIN MAN kommer hem (han är kvar och gör iordning lite till)Godnatt!
  • Tx2

Förstagångsbrud: Stort grattis! Låter som om ni hade det jättebra.

Vart o dukat o dekorerat i lokalen (blev jättefint) och koordinerat det sista med kock o toastmaster. Inget mer vi kan göra för festen, nu får andra sköta det. Så hela eftermiddagen och kvällen har varit lugn med lite grillning.

Nu skall här sovas för att få sista skönhetsömnen innan jag blir fru.

Svar på tråden Maj 2009!