• Tindragull

Maj 2009!

Nu fortsätter vi samtalen i ny tråd!

1/5
    förstagångsbrud

2/5
    Tx2
    emmlin
    Nasoleh
    SM09

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon
    Tindragull
    Elsi

10/5
    igglypuff

16/5
    myrmor
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma
    Maliinka
    Guntan
    Lumo
    Hemlig2009
    GabriellaochTomas

30/5
    blivande fru westman
    pingst09
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40
    vilja76
    AnnaoKalle AKF
    connys hjärta
    mamci

• Svar på tråden Maj 2009!
  • 090509

Stort GRATTIS!!!

förstagångsbrud skrev 2009-05-01 21:53:00 följande:
    Nu är jag gift!! Det var jättestressigt imorse att göra iordning hår och makeup, glömde buketten hemma och fick vända. Men vi hade gott om tid med fotografen, två timmar i parken med jättehärligt väder. Tror att hon tog 400 bilder, nån måtte ha blitt bra :) Efter den långa fotograferingen var det dags för en väldigt spontan, mysig och kort borgerlig akt under stora lummiga träd i parken. Sen åt vi på restaurangen, åkte hem, bytte om till ARBETSKLÄDER för nu har vi jobbat stenhårt på att göra iordning festlokalen inför den stora festen imorgonkväll!Är så nöjd, och trött, nu ska jag göra iordning här hemma innan MIN MAN kommer hem (han är kvar och gör iordning lite till)Godnatt!
  • elsi

grattis

Nalle Puh?? jag tror att det du känner går över... Jag mådde ju jätte dålig både förra veckan och veckan innan, nu är det bara en vecka kvar, och utom lite tjafs ikväll men vigsel programmet känns allt bra igen,, kram

• Tindragull

Stort lycka till i morgon!

Tx2 skrev 2009-05-01 22:15:49 följande:
    Förstagångsbrud: Stort grattis! Låter som om ni hade det jättebra.Vart o dukat o dekorerat i lokalen (blev jättefint) och koordinerat det sista med kock o toastmaster. Inget mer vi kan göra för festen, nu får andra sköta det. Så hela eftermiddagen och kvällen har varit lugn med lite grillning.Nu skall här sovas för att få sista skönhetsömnen innan jag blir fru.
  • Susanna och Fredrik

Den känlsan får jag också titt som tätt när det känns som allt bara växer framför en...det går över Nalle...kram till dig!!!
    Nalle Puh 40 skrev 2009-05-01 20:00:27 följande:

Börja ångra mig... Vill gifta mig i smyg när vi ska åka till Turkiet, orkar inte med allt tjafs längre
  • Tx2

Tack! Skall bli superkul!

Tindragull skrev 2009-05-01 23:48:43 följande:
    Stort lycka till i morgon!
  • Maja9
    Tindragull skrev 2009-04-30 00:14:03 följande:
    Såklart du får vara med! Vi gifter oss 9/5. Hur kommer det sig att ni valde att gifta er en torsdag?
    haha, vi gifter oss i smyg faktiskt, så då spelade inte veckodagen så stor roll. men lördag är ju bäst om man ska ha fest - blir ni många?
  • Tindragull

Aha! Vad roligt med smygbröllop! Hur har ni lagt upp det då?
    Vi blir 48 stycken på vårt bröllop och det känns lagom. Vill ju gärna hinna med att prata en skvätt med var & en också!

Maja9 skrev 2009-05-02 11:48:06 följande:
    haha, vi gifter oss i smyg faktiskt, så då spelade inte veckodagen så stor roll. men lördag är ju bäst om man ska ha fest - blir ni många?
  • Maja9
    Tindragull skrev 2009-05-02 11:50:40 följande:
    Aha! Vad roligt med smygbröllop! Hur har ni lagt upp det då? Vi blir 48 stycken på vårt bröllop och det känns lagom. Vill ju gärna hinna med att prata en skvätt med var & en också!
    ja, det blir fint! vi gifter oss ensamma och efter vigseln åker vi ut till en herrgård och bor i ett fint rum och äter middag och dricker champagne. två dagar senare åker vi på bröllopsresa och postar "vi har gift oss"-kort till familjen från arlanda.

48 gäster låter trevligt - och det är ju snart! är du nervös nu?
  • Tindragull

Låter jättehärligt ju!
    Vilken surprise för familj & vänner att få ett kort från er att ni har gift er!

Börjar bli lite smånervös... Mest för att något ska strula till sig nu på slutspurten, men gifta blir vi ju oavsett!
    Bara att hå¨lla tummarna för att hela familjen håller sig friska nu, så att inte barnen blir sjuka eller så... Om jag själv blir sjuk trycker jag i mig alvedon och kör så det ryker!

Maja9 skrev 2009-05-02 12:09:39 följande:
    ja, det blir fint! vi gifter oss ensamma och efter vigseln åker vi ut till en herrgård och bor i ett fint rum och äter middag och dricker champagne. två dagar senare åker vi på bröllopsresa och postar "vi har gift oss"-kort till familjen från arlanda.48 gäster låter trevligt - och det är ju snart! är du nervös nu?
  • Nalle Puh 40

Jo, ni har säkert rätt men våra värdpar pratar inte med varann och det är ju bara 28 dagar kvar

Svar på tråden Maj 2009!