• Tindragull

Maj 2009!

Nu fortsätter vi samtalen i ny tråd!

1/5
    förstagångsbrud

2/5
    Tx2
    emmlin
    Nasoleh
    SM09

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon
    Tindragull
    Elsi

10/5
    igglypuff

16/5
    myrmor
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma
    Maliinka
    Guntan
    Lumo
    Hemlig2009
    GabriellaochTomas

30/5
    blivande fru westman
    pingst09
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40
    vilja76
    AnnaoKalle AKF
    connys hjärta
    mamci

• Svar på tråden Maj 2009!
  • Susanna och Fredrik
    Arla79 skrev 2009-05-03 14:53:26 följande:
    Jag blir så less angående en mening jag hör hela tiden ang möhippan: Du bestämmer inte när den ska bli!Nej, det gör jag inte, MEN jag vet när vi har saker inplanerade och det är rätt omöjligt att ha den och då tycker jag bara att det är schysst att informera om när det INTE går.Kan ju ta som exempel att man vill hälsa på någon till veckan och ringer och hör när man kan komma. Då kanske den är hemma måndag, tisdag och onsdag. Inte fan kommer man på torsdag bara för att den INTE ska få bestämma. Eller?!?
    Du får se till att informera om va du har på gång framöver...sen kanske de frågar din m2b också...så ha hjälper dem att se till att du är ledig
  • Susanna och Fredrik
    Corona skrev 2009-05-03 17:30:31 följande:
    Är du galen!?! Inte ens om det verkligen hände skulle jag sabba den vackra buketten!
    Hahahaa
  • Arla79

Det HAR vi gjort också. Bara det att nu har alla helger gått som vi har kunnat. De har inte haft svensexa heller så de har lyssnat lika lite de också.

Susanna och Fredrik skrev 2009-05-03 19:01:52 följande:

Du får se till att informera om va du har på gång framöver...sen kanske de frågar din m2b också...så ha hjälper dem att se till att du är ledig
  • missbilly

Arla: dålig stil tycker jag!! Du kan ju inte strunta i att boka in nått på helgerna flera månader innan bröllopet IFALL de kommer för sig att ha hippan då!!!

Myrahcollin: i vårt fall så var det hon som erbjöd en massa hjälp först... senare frågade vi om de (paret) ville vara toastmaster o madame!
    Det blir ju inge kul varken för oss eller dem om allt blir halvklart eller om jag stressar sönder mig innan dagen kommer!
    Hon vet ju själv att det är mycket att göra då hon gifte sig själv för några år sen (innan jag kände henne)

• MyrahCollin
    missbilly skrev 2009-05-03 19:34:39 följande:
    Arla: dålig stil tycker jag!! Du kan ju inte strunta i att boka in nått på helgerna flera månader innan bröllopet IFALL de kommer för sig att ha hippan då!!!Myrahcollin: i vårt fall så var det hon som erbjöd en massa hjälp först... senare frågade vi om de (paret) ville vara toastmaster o madame!Det blir ju inge kul varken för oss eller dem om allt blir halvklart eller om jag stressar sönder mig innan dagen kommer!Hon vet ju själv att det är mycket att göra då hon gifte sig själv för några år sen (innan jag kände henne)
    aha.. har hon själv erbjudit sig, då får hon ju för fan skärpa till sig!! usch.. så sur jag hade blivit!!! =)
  • MyrahCollin

är det någon som gjort en secret box? hu rgjorde ni? eget album eller fotoalbum via framkallning?

la ni det i en låda..? la ni något mer i lådan??

har läst att man ska lägga i något som han förknippar med kvinnan.. typ perfym, hårlock .. osv.. men.. en parfym, då köper man den till sig själv ju?

• Nasoleh

Hej!

Igår blev jag fru!

En underbar dag som gick alldeles för fort!

På tisdag åker vi på bröllopsresan till Thailand, så nu får siktet ställas om så vi får fokus på den och kan packa och få med oss allt.

Men jag vill ge er bilvande brudar råd först!
    Ett par saker önskar vi att vi hade gjort annorlunda!

Min svärfar bad vi filma, så han fick med vigseln bra.Men sedan har han inte filmat på mkt från festen, ett par tal och som tur är vår dans som blev hel-lyckad och lite annat också.

Men eftersom dagen går så fort och det händer saker hela tiden är det nästan svårt att ta in allt just då. Att ha någon som filmar MASSOR är så värdefullt, för att i efterhand kunna återuppleva och ta in sånt som vi själva missade kanske.
    Därför önskade jag att vi hade bett fler personer filma, så vi hade kunnat få ihop mer material för oss själva att gotta oss i såhär efteråt!

Lycka till med era bröllop nu, alla ni som har era underbara bröllops-dagar kvar!!!

• anja1661

grattis nasoleh!!!! låter som en toppendag!!
    bra tips!!

• MyrahCollin
    Nasoleh skrev 2009-05-03 21:29:15 följande:
    Hej!Igår blev jag fru! En underbar dag som gick alldeles för fort!På tisdag åker vi på bröllopsresan till Thailand, så nu får siktet ställas om så vi får fokus på den och kan packa och få med oss allt.Men jag vill ge er bilvande brudar råd först!Ett par saker önskar vi att vi hade gjort annorlunda!Min svärfar bad vi filma, så han fick med vigseln bra.Men sedan har han inte filmat på mkt från festen, ett par tal och som tur är vår dans som blev hel-lyckad och lite annat också.Men eftersom dagen går så fort och det händer saker hela tiden är det nästan svårt att ta in allt just då. Att ha någon som filmar MASSOR är så värdefullt, för att i efterhand kunna återuppleva och ta in sånt som vi själva missade kanske.Därför önskade jag att vi hade bett fler personer filma, så vi hade kunnat få ihop mer material för oss själva att gotta oss i såhär efteråt!Lycka till med era bröllop nu, alla ni som har era underbara bröllops-dagar kvar!!!
    Grattis frugan ;)
    jag ska ha tipset i tankarna! ska ev be en från gubben sida filma och en från våran sida =)
  • mamci

Grattis Nasoleh!
    Tack för tipset! Ha nu en underbar bröllopsresa också!!

Svar på tråden Maj 2009!