anja1661 skrev 2009-05-02 22:58:24 följande:
jag har blivit hippad!!!!!!!!vi var bjudan till mina föräldrar på middag i torsdags. min syrra med familj var oxå där...när vi ätit upp och druckigt kaffe springer ett par kompisar till oss in och slänger på oss mössor över ögonen! på med jacka och skor och in i bilarna. körde runt en ca 15minuter och sen ledde de in oss i nån skog. min m2b fick bära en TUNG väska och ajg fick ett paraply. efter en bra bit upp på stenar och nerför berg, under grenar och över broar (som inte fanns) så var vi framme. vi blev tillsagda att kliva in i ett tält, fick en varsin kondom i handen, och sedan sitta där och räkna till tio minuter. efter tio minuter fick vi ta bort ögonbindeln och se oss omkring. då hade alla dragit och kvar var vi. vi hade en väska med sockor, stövlar, godis mm i. vi skulle vänta på ytterligare instruktioner...när kommer de??? jo de kom inte den kvällen! hahaha vi skulle visst campa vilket jag suger på!!!!morgonen efter vaknade vi utav att de stormade och fällde tältet över oss! vi packade ihop och gick till en bergshäll där vi alla åt frukost.sedan åkte vi tjejer åt vårt håll och killarna åt sitt.jag hamnade hemma hos syrran där jag fick i uppdrag att med hjälp av lite blått tyg, gummiband, pärlor, paljetter och lite tråd och en symaskin sy ett par trosor! hahaha ajg kan verkligen inte sy...har inte gjort det sen femman i skolan!! men efter mina 30 minuter så hade jag ett par schyssta trosor på mig!efter blev det lunch i solen och sedan bar det iväg igen. bort till huddingehallen där ajg fick en genomgående ansiktsbehandling med mjukgörande, massage, ånga, skrubb och massa annat. låg där en hel timme!! blev sen inledd till ett annat rum där tjejerna väntade! det var ett sparum med rottingmöbler och bubbelpool och vattenfall! där hade de dukat upp med cider, min favvojuice och ett exotiskt fruktfat! jag storgrät!!!efter lyxet så åkte vi tillbaka till syrran där vi såsmåningom mötte grabbarna igen. där blev det llite frågor om som ajg skullefråga på angående m2b och tvärtom. sedan var det dax för middag. lyxigt kände vi men gissa vileka som skulle laga den!!?? ja vi! tillsammans med gordon ramsey!!!! har ni sett cook along? japp, där stod vi med alla ingredienser och en tv. kaotiskt med gott blev det! hasselnötssallad med getost, smörinbakad lag med örtsmör och vitlöksstekt broccoli, karamelliserad rabbarber och nötpaj. såååå jäkla gott och roligt!självklart flödade drickat under hela dagen och vi somnade gott allihopa runt 02.dagen därpå, idag, vaknade vi och fick frukost innan vi sedan åkte hem.sååå nöjd och vilka underbara vänner man har!!! storgrät igen när det var dax att åka hem och tacka alla igen!!!
missade att skriva att m2b fick åka go kart, bowla och äta lunch på Berns. allt detta inne i sthlm under 1maj demonstrationen iförd stringtrosa!!!

har oxå hört ryktas om en klänning och en pinnhäst men det fick jag inte veta något om....det planeras säkert något till bröllopsdagen misstänker jag! åhh vad roligt det ska bli!!