• Tindragull

Maj 2009!

Nu fortsätter vi samtalen i ny tråd!

1/5
    förstagångsbrud

2/5
    Tx2
    emmlin
    Nasoleh
    SM09

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon
    Tindragull
    Elsi

10/5
    igglypuff

16/5
    myrmor
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma
    Maliinka
    Guntan
    Lumo
    Hemlig2009
    GabriellaochTomas

30/5
    blivande fru westman
    pingst09
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40
    vilja76
    AnnaoKalle AKF
    connys hjärta
    mamci

• Svar på tråden Maj 2009!
  • kärleken förde oss samman

Någon frågade om kvällen före..
    Jag kommer sova hos min tärna, hon har utlovat bad i badkar, god middag, ett glas vin framför brasan och massa prat. (plus tidigt sänggående)
    Så det känns jättemysigt.

Ang. vals så ska ju vi som sagt dansa till en sång som vår bestman har skrivit, och han kommer sjunga den live. Känns lite speciellt

Ang. groggvirke så går det nog åt bra mycket mer än man tror. Kolla upp med butiken ni köper i, man brukar få lämna tillbaka det som inte går åt om man bara pratar med dem innan och sparar kvitto.

Stort lycka till åt alla som gifter sig nu till helgen!!

• Nalle Puh 40
    Kärlekensskull skrev 2009-04-30 06:39:49 följande:
    Vad kul!! Vill oxå ha möhippa. Har du listat ut det själv eller har dom avslöjat det? Nalle Puh 40 skrev 2009-04-29 21:14:17 följande:
    Eftersom jag jobbar VÄLDIGT oregelbundet som flexare innom LSS var mitt "krav" att de skulle tala om vilken dag det skulle vara så att jag inte jobbar då för oftast ringer de samma dag på helgen och frågar om man vill jobba och det är ju inte så kul om man inte är hemma.
  • Tx2

Vi kommer att hålla oss hemma och förhoppningvis ta det lugnt och slapp.
    Idag skall han hämta sina kläder och jag skall på massage samt skriva dem sista lapparna och koordinera.
    Imorgon skall vi handla och duka/dekorera lokalen.
    Och på lördag gifter vi oss.

• SweetSun

härligt tx2! När vill du ha sanden jag har här hemma?

• Tindragull

Själv jobbar jag som timmis som personlig assistent och mina vänner och min m2b hade ringt till mitt jobb och sagt ifrån att den helgen fick de inte ringa in mig... Rätt smart!

Nalle Puh 40 skrev 2009-04-30 08:19:32 följande:

Eftersom jag jobbar VÄLDIGT oregelbundet som flexare innom LSS var mitt "krav" att de skulle tala om vilken dag det skulle vara så att jag inte jobbar då för oftast ringer de samma dag på helgen och frågar om man vill jobba och det är ju inte så kul om man inte är hemma.
  • Tindragull

Vad nära det börjar bli för några av er nu! Yikes vad spännande!

• Kärlekensskull

Ja det är klart.
    Nalle Puh 40 skrev 2009-04-30 08:19:32 följande:

• Nalle Puh 40
    Tindragull skrev 2009-04-30 09:25:19 följande:
    Själv jobbar jag som timmis som personlig assistent och mina vänner och min m2b hade ringt till mitt jobb och sagt ifrån att den helgen fick de inte ringa in mig... Rätt smart!Nalle Puh 40 skrev 2009-04-30 08:19:32 följande:
    Det hade mina oxå gjort men eftersom den personal som blir sjuk på helgerna ringder direkt till mig så funkade det inte ändå Tyvärr...
  • Ma och Ma

Kanske borde man vara mer nervös än man är...hmmm...när jag tänker på det ska jag gå och sätta mig vid symaskinen så att min underkjol blir klar!!

Mamma syr på klänningen och jag ska prova på söndag!! Hoppas så att det går bra för henne!!

Nu är det snart bara två veckor kvar!!

• SweetSun

Jag vaknade i veckan här och tänkte; när jag vaknar här om 3 veckor.. då är jag gift!

Nästa gång jag träffar vissa vänner - då är jag gift! HU vad nervös jag blev då!

Svar på tråden Maj 2009!