• Tindragull

Maj 2009!

Nu fortsätter vi samtalen i ny tråd!

1/5
    förstagångsbrud

2/5
    Tx2
    emmlin
    Nasoleh
    SM09

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon
    Tindragull
    Elsi

10/5
    igglypuff

16/5
    myrmor
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma
    Maliinka
    Guntan
    Lumo
    Hemlig2009
    GabriellaochTomas

30/5
    blivande fru westman
    pingst09
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40
    vilja76
    AnnaoKalle AKF
    connys hjärta
    mamci

• Svar på tråden Maj 2009!
  • Tindragull

Blir ingen vals för oss... m2b har TRE vänsterfötter...
    Däremot blir det en tryckare till Josh Grobans "you raise me up, men efter halva låten blir det plötsligt kycklingdansen!

• Kärlekensskull

Vi kommer ha vals första minuten sen blir det full rulle med en massa olika låtar. Hoppas det går hem hos gästerna bara.

• Arla79

Vilken låt ska ni dansa vals till då?

Kärlekensskull skrev 2009-04-28 15:07:14 följande:
    Vi kommer ha vals första minuten sen blir det full rulle med en massa olika låtar. Hoppas det går hem hos gästerna bara.
  • Kärlekensskull

Vet inte riktigt vad den heter... du duu du dutt du dutt du dutt...hahaha! En känd vals.

• Tualisa

VI har valt av längtan till dig.. med Åsa Jinder.. den är så fin

Ja, förra året skulle jag varit höggravid och det hade jag ställt in mig på.. var inte alls nervös. I år är jag jätte nervös för att jag itne är gravid och för att det blir en helt annan fest iår Men kul. Gruvar dock för möhippan. VIll gärna inte lämna ifrån mig min lilla tjej allt för länge... jag anar att dom kommer lägga svensexan och möhippan på samma dag eftersom vi åker upp till Umeå en vecka innan vi ska gifta oss... och vem ska då ha lillan... för hon känner ju inte vår familj, vi bor 80 mil ifrån varandra.. hoppas mina väninnor tänker sig för

• Nalle Puh 40

Hur ska ni duka era bord? Löpare, ljus, blommor mm

• SweetSun

här blir det vita bord med svarta löpare och vita och rosa ljus på speglar samt rosa rosetter på vita vaser med rosa rosor =P

Tårtan kommer att vara vit med svart band runt och rosa rosor på =P

Just för att jag kommer ha vit klänning med svart band i midjan och rosa och vita rosor i buketten =P

• Ma och Ma

Nu har jag lagt in bilder på min ring i mitt galleri, men vad svårt det är att fota ringar!!

• Hemlig2009

Vad fina!

Det är supersvårt att fota ringar. Min kamera grejar det inte alls lika bra som mina föräldrars kamera. Den har något som heter digital närbild, blir superfint då.

Ma och Ma skrev 2009-04-28 19:17:53 följande:

Nu har jag lagt in bilder på min ring i mitt galleri, men vad svårt det är att fota ringar!!
Svar på tråden Maj 2009!