• Celeste97

Dagens ros!!! Ge en virtuell blomma!

Dags att sprida lite glädje!
    Nu får DU möjligheten att ge bort en vacker virtuell blomma till vem eller vilka du vill! Kanske finns det någon här på forumet som du vill tacka eller uppmuntra?

Blir det en dagens orkidé eller en dagens blåklint som är först ut? Och varför?

• Svar på tråden Dagens ros!!! Ge en virtuell blomma!
  • Celeste97

Förresten, jag glömde ju att tacka för den fina brudslöjebuketten. TACK!

• Ninnispinnis

Oj, detta har jag helt missat! Tack söta Ankan! Då vill jag gärna ge dig ett fång tulpaner, gula såklart...

Ankan80 skrev 2009-03-21 17:24:50 följande:
    Jag ville ge alla söta snälla tjejer i Vått o Tort-tråden vars sin stor bukett med röda grand prix-rosor (XL) samma som jag hade i min brudbukett på bilden....
  • Tooticki
    Celeste97 skrev 2009-03-28 20:52:28 följande:
    Och idag vill jag dela ut en ros var till tre damer som förgyller varje debatt de deltar i här på BT med genomtänkta argument:En blå ros till Aleta.En vit ros till Tooticki.En gul ros till Feministbrud.
    Oj, tack! Och jag som aldrig ens tittat in i denna tråd!

Jag blev väldigt glad!
  • feministbrud

Ah, tack Celeste! Jag ar pa brollopsresa nu langt bort fran alla debatter, men din ros varmde gott!Och tack sjalv for att du ar med och forgyller debatterna!

Celeste97 skrev 2009-03-28 20:52:28 följande:
    Och idag vill jag dela ut en ros var till tre damer som förgyller varje debatt de deltar i här på BT med genomtänkta argument:En blå ros till Aleta.En vit ros till Tooticki.En gul ros till Feministbrud.
  • Hvidbrud

Åh, är festen fortfarande på? *svingarmedgumpeniregnskogentillljuvligarytmermedhärligadamer*

• passionsblomman

Klart den är! *pata pata*

Hvidbrud skrev 2009-03-30 22:34:51 följande:
    Åh, är festen fortfarande på? *svingarmedgumpeniregnskogentilllju vligarytmermedhärligadamer*
  • ingenjörsbruden

Ankan: Tack för grand prixrosorna!! De var ljuvliga!

*patapata....oumpaoupma...I like to move it, move it (Madagaskar)...I like to MOVE IT *

• MulleNuh

Ååå får man ge rosor här?!?!

Då vill jag ge en STOOOR ros till Nina som jag har beställt min brudklänning ifrån! Trost en massa problem så har hon gjort ALLT för att jag ska bli nöjd! Världens bästa försäljare!!!

• MulleNuh

TROTS skulle det ju stå!

MulleNuh skrev 2009-03-31 08:16:35 följande:
    Ååå får man ge rosor här?!?! Då vill jag ge en STOOOR ros till Nina som jag har beställt min brudklänning ifrån! Trost en massa problem så har hon gjort ALLT för att jag ska bli nöjd! Världens bästa försäljare!!!
Svar på tråden Dagens ros!!! Ge en virtuell blomma!