• Celeste97

Dagens ros!!! Ge en virtuell blomma!

Dags att sprida lite glädje!
    Nu får DU möjligheten att ge bort en vacker virtuell blomma till vem eller vilka du vill! Kanske finns det någon här på forumet som du vill tacka eller uppmuntra?

Blir det en dagens orkidé eller en dagens blåklint som är först ut? Och varför?

• Svar på tråden Dagens ros!!! Ge en virtuell blomma!
  • Lady o Lufsen

...och så vill jag ge Tussilago till Passionsblomma som inte kan ett dugg om blommor- det är synd om henne hon borde kunna lite mer....

• Tindragull

*asg*
    Ja, stackarn!

Lady o Lufsen skrev 2009-04-19 17:32:52 följande:

...och så vill jag ge Tussilago till Passionsblomma som inte kan ett dugg om blommor- det är synd om henne hon borde kunna lite mer....
  • Lady o Lufsen
    Tindragull skrev 2009-04-19 18:03:24 följande:
    *asg* Ja, stackarn! Lady o Lufsen skrev 2009-04-19 17:32:52 följande:
    men om du och jag är riktigt snälla så borde vi ju upplysa henne om vad just "Tussilago"/Hästhov är för sorts blomma.....
  • passionsblomman

ååå Tussilago, den kan jag den klädde vi ut dagisbarnen till , de var så söta de små två-treåringarna, och så sjöng vi :
    *lillatussilago,lillatussilull, har du målat kjolen dinmed solens klara gull´*

Så jag vet, det är små pojkar med crepp-papper om halsen och på det guldlockiga håret! .-)
  • Lady o Lufsen

...njaeeeej, det är inte små pojkar som kommer upp ur jorden med guld-lockigt hår och crepp-kragar, utan det är blommor Passionsblomma, blommor....gula söta, små blommor...ingen direkt lukt och utan crepe-papper....BLOMMOR, helt enkelt!

• passionsblomman

Lady o Lufsen skrev 2009-04-19 18:44:34 följande:
    ...njaeeeej, det är inte små pojkar som kommer upp ur jorden med guld-lockigt hår och crepp-kragar, utan det är blommor Passionsblomma, blommor....gula söta, små blommor...ingen direkt lukt och utan crepe-papper....BLOMMOR, helt enkelt!
  • giz83
    Aleta skrev 2009-04-17 23:47:11 följande:
    Ett riktigt stort fång med syrener till Jojjo82 för att hon håller på att göra en lånesida så att folk kan låna och låna ut saker till sitt bröllop!www.delarmedmig.se/Väntar med spänning på att den ska bli klar!
    hej vill bara hälsa jojjo82 att det finns blommor från mig mig i den buketten. helt underbar idé och sida...väntar spänt på att få leta saker att låna...=)
    massa kramar till dig gumman
  • Jojjo82

Tack så mycket vännen! Jag blir sååå himla glad för alla vackra blommor jag fått . Ikväll kommer ni att kunna låna ut grejer (skapa annonser). Kanske söka efter grejer också... Det beror på när jag kan ta mig från jobbet idag, så jag kan programmera.

giz83 skrev 2009-04-20 12:58:38 följande:
    hej vill bara hälsa jojjo82 att det finns blommor från mig mig i den buketten. helt underbar idé och sida...väntar spänt på att få leta saker att låna...=)massa kramar till dig gumman
  • giz83

jojjo82--> härligt...=) ska bli kul o se vad som kommer att finnas till utlåning...=)

• Nezza

Dagens ros går till min bror som är så underbart gullig och tar hand om sin stackars stressade flickvän. Han fixar hemma, städar, lagar mat, betalar räkningar etc så hon inte behöver tänka på nånting sånt.

Svar på tråden Dagens ros!!! Ge en virtuell blomma!