• Celeste97

Dagens ros!!! Ge en virtuell blomma!

Dags att sprida lite glädje!
    Nu får DU möjligheten att ge bort en vacker virtuell blomma till vem eller vilka du vill! Kanske finns det någon här på forumet som du vill tacka eller uppmuntra?

Blir det en dagens orkidé eller en dagens blåklint som är först ut? Och varför?

• Svar på tråden Dagens ros!!! Ge en virtuell blomma!
  • Ninnispinnis

Eller menade du "finns det något vackrare än alla härliga BT-kvinnor"?

• passionsblomman

Idag har magnolian utanför Sofiahemmet börjat slå ut. Om jag vågade skulle jag knipsa lite här och där och ge er allihop. Tack för körsbären förresten! Det är vackert så hjärtat sväller.

• Hvidbrud

Björken slog ut nästan framför ögonen på mig idag! Åh, nu är allt så härligt grönt!

• Aleta

Ett riktigt stort fång med syrener till Jojjo82 för att hon håller på att göra en lånesida så att folk kan låna och låna ut saker till sitt bröllop!
    www.delarmedmig.se/
    Väntar med spänning på att den ska bli klar!

• 20090725

tänkte precis ge henne en STOOOR bukett med massa fina blommor!

så det klommer en från mig oxå!!

Aleta skrev 2009-04-17 23:47:11 följande:
    Ett riktigt stort fång med syrener till Jojjo82 för att hon håller på att göra en lånesida så att folk kan låna och låna ut saker till sitt bröllop!www.delarmedmig.se/Väntar med spänning på att den ska bli klar!
  • Jojjo82
    Aleta skrev 2009-04-17 23:47:11 följande:
    Ett riktigt stort fång med syrener till Jojjo82 för att hon håller på att göra en lånesida så att folk kan låna och låna ut saker till sitt bröllop!www.delarmedmig.se/Väntar med spänning på att den ska bli klar!
    [/citat]
    20090725 skrev 2009-04-18 07:50:34 följande:
    [citat]
    tänkte precis ge henne en STOOOR bukett med massa fina blommor!så det klommer en från mig oxå!!
    Men åååååhh vad glad jag blir!! Tack så mycket för de fina blommorna Nu blir jag nästan tårögd...

Jag har varit i Tyskland och handlat alkohol till bröllopet hela dagen, men nu ska jag sätta mig och jobba vidare med sidan :)
  • nni

Jag ger en lång VACKER ros till min blivande man för 6 år tillsammans och snart gifta!! Puss på dig'

• Vill nu

Ja! En stooor bukett från Umeå oxå!

Celeste97 skrev 2009-04-06 12:27:04 följande:
    En STOOOR bukett med rosor går idag till JustMeAndMyLove som kanske har BTs största civilkurage! Du är verkligen värd den!
  • MulleNuh

Jag vill ge en stor ros till min Mikael.. Love him..

Svar på tråden Dagens ros!!! Ge en virtuell blomma!