• Celeste97

Dagens ros!!! Ge en virtuell blomma!

Dags att sprida lite glädje!
    Nu får DU möjligheten att ge bort en vacker virtuell blomma till vem eller vilka du vill! Kanske finns det någon här på forumet som du vill tacka eller uppmuntra?

Blir det en dagens orkidé eller en dagens blåklint som är först ut? Och varför?

• Svar på tråden Dagens ros!!! Ge en virtuell blomma!
  • MissieA

Jag vill ge en enorm bukett till dig passionsblomman för att du är så underbar & supergullig! Tack för att du stöttade mig & för alla underbara tips du ger alla brudar.

• passionsblomman

Oooooiiiii! *skuttar runt jätteglad*

Jag blir ju alldeles rörd och lite generad här! TACK MissieA!

Florister får dessutom nästan aldrig blommor irl, så jag blir EXTRA glad!

MissieA skrev 2009-03-27 00:04:14 följande:
    Jag vill ge en enorm bukett till dig passionsblomman för att du är så underbar & supergullig! Tack för att du stöttade mig & för alla underbara tips du ger alla brudar.
  • agtiwi

I dag vill jag ge min äldsta lillasyster en bukett bestående av rosor och orkidè som en liten uppmuntran i allt jobbigt hon går i genom. Älskar dig lillasyster!

• Hvidbrud

Åh! tack Passion!!!

passionsblomman skrev 2009-03-26 23:47:26 följande:
    Och så födelsedagsbukett till Hvidis också!!!
  • Hvidbrud

Troll1: Tack! Vad fiiina de var. Härliga färger! (Det var igår men jag firar gärna födelsedag i en hel vecka )

• Celeste97

Nu ska vi se, är det inte TinkerBelle som fyller år idag? I så fall skickar jag en somrig bukett av vilda ängsblommor! Grattis!

• MilosMamma

Jag vill ge en bukett till Pentan för hon är en sådan inspirationskälla. Tur att du finns och peppar oss =) Kram

Svar på tråden Dagens ros!!! Ge en virtuell blomma!