• Celeste97

Dagens ros!!! Ge en virtuell blomma!

Dags att sprida lite glädje!
    Nu får DU möjligheten att ge bort en vacker virtuell blomma till vem eller vilka du vill! Kanske finns det någon här på forumet som du vill tacka eller uppmuntra?

Blir det en dagens orkidé eller en dagens blåklint som är först ut? Och varför?

• Svar på tråden Dagens ros!!! Ge en virtuell blomma!
  • Troll1
    Diz skrev 2009-03-20 12:45:15 följande:
    MattiasMarie > Klart man får! Och får man inte så får du en av mig isf... Styrkekramar från en till småbarnsmamma - dom växer fort, kom ihåg det.
    Awh! Tack! Det var så roligt att kunna hjälpa till, made my day. Favoritblomma... har nog ingen sådan, får nog bli ett knippe tulpaner så här i vårtider tror jag.
    Lägg till lite blåbärsris då, det är gulligt.
  • Celeste97

Idag skickar jag en ros till alla som är uppsagda eller arbetslösa, med en stor bunt peppningar förstås!

• passionsblomman

Tack!

Celeste97 skrev 2009-03-20 19:53:38 följande:
    Idag skickar jag en ros till alla som är uppsagda eller arbetslösa, med en stor bunt peppningar förstås!
  • didis

Ja, det skickar jag också!

Jag kan gnälla en del över mitt jobb emellanåt men jag har trots allt ett jobb och stadig inkomst. Det är bra att påminna sig om emellanåt att det faktiskt är rätt ok, trots allt.

Celeste97 skrev 2009-03-20 19:53:38 följande:
  • anja1661

idag vill jag ge min syster ett stort fång tulpaner! tackar för att hon alltid finns för mig och för att hon är världens bästa tärna!!

älskar dig siss!!!

• Celeste97
    Hvidbrud skrev 2009-03-21 09:16:51 följande:
    Idag vill jag ge en bukett ab årets första blåsippor till Ankan för att det är hennes födelsedag!
    Ooh, vad fina de var! Tur att virtuella blåsippor inte är fridlysta.
  • passionsblomman

Nämen hihihi! Jag skulle OCKSÅ ge blåsippor till Ankan! Vad roligt1 Då måste de ju passa henne väldigt bra då! Jag lägger en bild i mitt galleri på dem jag hittade i FEBRUARI ifjol! Puss Ankan på födelsedagen!

• Ankan80

Tack va ni är goa!!!! blir ju nästan lite rörd....pussar o kramar!!!!!!
    här blir man ju bortskämd i denna tråden......vänta....

• Ankan80

Jag ville ge alla söta snälla tjejer i Vått o Tort-tråden vars sin stor bukett med röda grand prix-rosor (XL) samma som jag hade i min brudbukett på bilden....

Svar på tråden Dagens ros!!! Ge en virtuell blomma!