• Celeste97

Dagens ros!!! Ge en virtuell blomma!

Dags att sprida lite glädje!
    Nu får DU möjligheten att ge bort en vacker virtuell blomma till vem eller vilka du vill! Kanske finns det någon här på forumet som du vill tacka eller uppmuntra?

Blir det en dagens orkidé eller en dagens blåklint som är först ut? Och varför?

• Svar på tråden Dagens ros!!! Ge en virtuell blomma!
  • giz83

nezza--> vilken underbar bror du har...=)
    va gulligt...=)
    min m2b kan också vara så där ibland...det är så underbart med sånna karlar

• Tooticki

Jag vill ge ett helt fång med pioner till J D som har tålamod med mina tidskrävande frågor kring juridik!

• Tindragull

Ett stort fång blommor till lillabruden som sytt en jättefin brudpåse till mig! Du är GULD!!!

• Celeste97

En fräck papegojblomma går till J D som vågar ifrågasätta så många av bröllopstraditionerna och -måstena.
    Ta inte åt dig av tanklösa kommentarer!

• anja1661

ett stort fång blodröda rosor vill jag ge till min m2b för att han fått en hel bröllopsgrejer fixade idag!!

puss på dig, jag älskar dig!

• Aleta

Här kommer en till från mig också!

Celeste97 skrev 2009-04-24 21:44:10 följande:
    En fräck papegojblomma går till J D som vågar ifrågasätta så många av bröllopstraditionerna och -måstena. Ta inte åt dig av tanklösa kommentarer!
  • lillabruden

Tack va gulligt!!!

Tindragull skrev 2009-04-24 17:02:33 följande:
    Ett stort fång blommor till lillabruden som sytt en jättefin brudpåse till mig! Du är GULD!!!
  • Tindragull

Inte hälften så gulligt som att du hjälpte mig!
    Tänk att man kan finna så underbara människor på ett forum...

lillabruden skrev 2009-04-25 20:25:34 följande:
    Tack va gulligt!!!
  • MilosMamma

Faktiskt, till mej själv för ja kämpar på så bra mot vikten, och beviset finns i galleriet, jag är en BRA bit på väg.

• Tindragull

Slänger in ett par extra blommor till dig! BRA jobbat!!! Du måste ha tappat jättemycket! Jösses vilken skillnad i ansiktet på dig!
    Kämpar själv och har gått ner 11,3 kg sedan januari. Det går seeegt nu, men 10 kg till ska av!
    Vi är jätteduktiga!

MilosMamma skrev 2009-04-25 21:48:49 följande:
    Faktiskt, till mej själv för ja kämpar på så bra mot vikten, och beviset finns i galleriet, jag är en BRA bit på väg.
  • Celeste97

Klart du ska ha en blomma! Vad sägs om en glad gerberabukett?

MilosMamma skrev 2009-04-25 21:48:49 följande:
  • J D

Celeste97 skrev 2009-04-24 21:44:10 följande:
    En fräck papegojblomma går till J D som vågar ifrågasätta så många av bröllopstraditionerna och -måstena. Ta inte åt dig av tanklösa kommentarer!
    Aleta skrev 2009-04-25 11:56:25 följande:
    Här kommer en till från mig också!

Tack, så himla gulligt av er! 

• feministbrud

Jag vill ge en virtuell blombukett till MulleNuh för att hon äntligen har bestämt sig att gå in i kyrkan med sin blivande man!

• Lady o Lufsen

Vill ge bort en stor, doftande, vacker bukett med de största liljekonvaljerna man kan tänka sig till den person här på BT som borde få pris för sin idé om favours till sina gäster!

Emelieca- var så god och njut!

I salute you!!!

• Aleta

Nu blev jag nyfiken, vad hade hon för idé?
    Lady o Lufsen skrev 2009-05-02 12:27:02 följande:

Vill ge bort en stor, doftande, vacker bukett med de största liljekonvaljerna man kan tänka sig till den person här på BT som borde få pris för sin idé om favours till sina gäster! Emelieca- var så god och njut!I salute you!!!
  • Celeste97

Idag får Im yours en bukett liljekonvaljer! Bara för att!

Svar på tråden Dagens ros!!! Ge en virtuell blomma!