• Celeste97

Dagens ros!!! Ge en virtuell blomma!

Dags att sprida lite glädje!
    Nu får DU möjligheten att ge bort en vacker virtuell blomma till vem eller vilka du vill! Kanske finns det någon här på forumet som du vill tacka eller uppmuntra?

Blir det en dagens orkidé eller en dagens blåklint som är först ut? Och varför?

• Svar på tråden Dagens ros!!! Ge en virtuell blomma!
  • nni

Till alla er som ger superbra mig råd o stöd på BT !

Och en till blomma till den som svarar på mitt inlägg om Secret box, hehe.

• Celeste97

En STOOOR bukett med rosor går idag till JustMeAndMyLove som kanske har BTs största civilkurage! Du är verkligen värd den!

• Aleta

Instämmer, här kommer en bukett till!

Celeste97 skrev 2009-04-06 12:27:04 följande:
    En STOOOR bukett med rosor går idag till JustMeAndMyLove som kanske har BTs största civilkurage! Du är verkligen värd den!
  • 20090725

och en från mig också!!

• JustMeAndMyLove

Men gud, nu fick ni mig på allvar att börja gråta! Tack så mycket :´) Ni är ett enormt stöd i allt det här!
    *kramar*

• Troll1
    Oh ja! Här kommer en vacker vårbukett från mig med!
  • Lady o Lufsen

Im yours skrev 2009-04-01 11:06:18 följande:

Jag skulle vilja ge LadyLufsen en stor härlig blombukett. Mb2 akut-opererades förra veckan. Inatt satt jag, och googlade på diagnosen. Och hittade en länk hit till BT, skriven för rätt länge sedan. Efter att ha läst den kändes allt mycket, mycket bättre Jag vet inte hur det gick till, men ........... Jag har sett att TS fortf finns kvar här på BT. Så tonvis med kramar från mig, åsså blommorna förstås.Ha en underbar dag!!!!/// Liz
    Men??
    Vad glad jag blir!!!
    Tack snälla, den ska pryda mitt påskbord!
  • Nezza

Dagens ros går till min underbara fästman, som är den underbaraste som finns!

• Hvidbrud

Idag vill jag gärna ge en kvist från det fantastiskt vackra rosa-blommande körsbärsträdet utan för fönstret till all härliga BT-kvinnor! Fins det något vackrare??

• Ninnispinnis

Tackar! Vi fick ett japanskt körsbärsträd i bröllopspresent av mitt jobb. Vi planterade det i trädgården i augusti och väntar med spänning på att det ska slå ut! Då ska du få en kvist av mig

Hvidbrud skrev 2009-04-17 09:59:21 följande:
    Idag vill jag gärna ge en kvist från det fantastiskt vackra rosa-blommande körsbärsträdet utan för fönstret till all härliga BT-kvinnor! Fins det något vackrare??
Svar på tråden Dagens ros!!! Ge en virtuell blomma!