• Celeste97

Dagens ros!!! Ge en virtuell blomma!

Dags att sprida lite glädje!
    Nu får DU möjligheten att ge bort en vacker virtuell blomma till vem eller vilka du vill! Kanske finns det någon här på forumet som du vill tacka eller uppmuntra?

Blir det en dagens orkidé eller en dagens blåklint som är först ut? Och varför?

• Svar på tråden Dagens ros!!! Ge en virtuell blomma!
  • Ankan80

Hihi...Vasselo (=varsågod, var så lite så)

• passionsblomman

Tack tack! Jag håller på att göra storstädning, så när det är klart är det extra lyxigt med fina blommor!!!

• Hvidbrud

Ska hem från jobbet nu. En hård dag med tunga klienter, så jag ska nog stanna på vägen och köpa en bukett IRL... Det förtjänar mina axlar! (och nybakt bröd med ost och italiensk tomatsoppa...)

• Ankan80

Det tycker jag du skall göra Hvidis, det förtjänar du! jag hade nog inte pallat massera en person bara

• Ankan80

wow! vilken färgsprakande bukett.......tackar o bockar!

den kan jag ställa bredvid den bukett med rosa-lila papegojtulpaner som jag fick av söta mamma idag!

eller kanske en bit ifrån kom jag på då det kanske skär sig

Hvidbrud skrev 2009-03-22 19:37:29 följande:
    Idag är det ankans RIKTIGA födelsedag så idag får du ett helt fång tulpaner!www.arenaflowers.com/flowers/one_hundred_tuli...
  • lanovia 08

Tack vad gulligt!

Ankan80 skrev 2009-03-21 17:24:50 följande:
    Jag ville ge alla söta snälla tjejer i Vått o Tort-tråden vars sin stor bukett med röda grand prix-rosor (XL) samma som jag hade i min brudbukett på bilden....
  • Celeste97

Idag skickar jag en liten lila viol till I'm yours!

• Diz

Me2! Många fina blommor till I'm yours!

Svar på tråden Dagens ros!!! Ge en virtuell blomma!