• Celeste97

Dagens ros!!! Ge en virtuell blomma!

Dags att sprida lite glädje!
    Nu får DU möjligheten att ge bort en vacker virtuell blomma till vem eller vilka du vill! Kanske finns det någon här på forumet som du vill tacka eller uppmuntra?

Blir det en dagens orkidé eller en dagens blåklint som är först ut? Och varför?

• Svar på tråden Dagens ros!!! Ge en virtuell blomma!
  • passionsblomman

Idag målar jag dikena gula av Tussilago till alla, för nu BESTÄMMER jag idag att det ska vara vår. Och jag ska ut och gå och då vill jag ha Tussilago.

• Ninnispinnis

Taget!

passionsblomman skrev 2009-03-31 12:38:28 följande:
    Idag målar jag dikena gula av Tussilago till alla, för nu BESTÄMMER jag idag att det ska vara vår. Och jag ska ut och gå och då vill jag ha Tussilago.
  • Ninnispinnis

Hvidis, var det den du sjöng i skolpjäsen?

• Im yours

Jag skulle vilja ge LadyLufsen en stor härlig blombukett. Mb2 akut-opererades förra veckan. Inatt satt jag, och googlade på diagnosen. Och hittade en länk hit till BT, skriven för rätt länge sedan. Efter att ha läst den kändes allt mycket, mycket bättre Jag vet inte hur det gick till, men ...........

Jag har sett att TS fortf finns kvar här på BT. Så tonvis med kramar från mig, åsså blommorna förstås.

Ha en underbar dag!!!!

/// Liz

• Hvidbrud

Jepp!! Den sitter på ryggraden!

Ninnispinnis skrev 2009-04-01 08:18:28 följande:
    Hvidis, var det den du sjöng i skolpjäsen?
    Idag vill jag ge min mamma en bukett liljor för att hon "nästan" trode på att vi hade en älg på gatan utanför... April april! hi hi (ett stående aprilskämp i familjen... ffortfarande lika roligt 30år senare)
  • Ninnispinnis

Haha, underbart att din mamma "nästan" trodde på det efter 30 år

• anja1661

vill ge mina barn en varsin krokus från vår baksida för att de är sååå härliga att umgås och vara med!!

Svar på tråden Dagens ros!!! Ge en virtuell blomma!