• sarahkka76

Bröllop 2010 nr 6

Äntligen är vi inne på 2009 och vår sista år som ogifta är kommen Snart är det vår tur!

Så nu ska vi fylla på tråden med en hel del diskussioner kring våra bröllop och en massa tips

Bridezillas, here we go!

Våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html

• Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6
  • makupala

mv85: hoppas det blir bättre snart!

verkar ha varit lugnt i tråden i helgen.. vad har ni andra haft för er? själv har jag varit i Nyköping och hälsat på min familj.. Har även shoppat lite i helgen, vilket kändes toppen!

Köpte ett par skor igår på ebay som jag funderar på att ha på bröllopet. Hade ju redan sett ut ett par skor för 510 kr inkl frakt från matiladas, men hittade igår ett par som jag köpte för 91 kr inkl frakt på eaby. Så vi får se hur det blir..

Lägger upp bild i galleriet för er som vill kika..

• rosesarered

Jag har umgåtts med min tjejkompis i helgen och sedan bara slappat. Det var egentligen meningen att jag skulle plugga men jag får ta det nu istället, ibland är man bra korkad hehe

makupala,

vilken fin klänning du har köpt! den var verkligen jättefin.

Om jag ska vara helt ärlig så gillar jag de skorna från matildas bättre även om de är dyrare. De känns mera "bröllopiga" och festfina. 

Men du gör ju såklart som du själv vill!

önskar alla en fin måndag!

• FruHögstadius

hej tjejer.
    är tillbaka efter en helg med skidor ! , vi hade det lite jobbigt igår kväll. Mina depretiner, brukar komma fram så här på våren, men idag känns det bättre, jobbigt för oss båda. Köpte nya allt om festen idag. så lite ny inspiration har kommit till, dessutom pratade vi bröllop 8 timmar på hemresan igår, och han är ganska engagerad och säger vad han tycker och tänker.

• Fenixx

fruH>> vad roligt att han var så engagerad, och perfekt när man åker och har tid att prata om det så.

vi har ju själva en ganska klar bild på hur allt ska vara...så just nu är det en låg period för oss. inväntar maj då det ska shoppas till trycksakerna och till sommaren börjar vi handla större grejer som tex skor, svärd osv till han då vi ska iväg på arrangemang.

• Bluebride

längtar att planera lite mer, men lillan kommer i första hand.

• Sundance

Workoutgirl: Jag röstar på klänning nr 2. Den med det noughatfärgade bandet. Jag älskar Maggie's klänningar. Jag har sett en som jag bara älskar, problemet är att jag är ganska säker på att min m2b inte kommer gilla den. Han hade inte fallit pladask i alla fall och man vill ju att han ska tycka man är blendande vacker.

Min m2b är så labil när det gäller planeringen. Igår när jag började prata om borgsalen vi funderar på att ha som reservplats för vigseln om det regnar så blev han irriterad och verkade väldigt ointresserad. Ett par timmar senare när vi låg på soffan höll han om mig, pussade mig ömt på kinden och viskade "tänk att vi ska gifta oss. Det kommer vara så fint. Du kommer va så vacker den dagen". Då blir man lite förvirrad...

• Fenixx

sundance>> ja lite personlighetsstörning har nog smygit in i bröllopsplanerna där för han. haha

• maj2010

Hej tjejer!
    Nu är jag tillbaka efter en underbar långhelg i fjällen, med träningsvärk och lätt solbränna :)

workoutgirl, jag röstar på klänning nr 3, men jag håller med dig om att det är svårt att välja!

Som jag berättade tidigare vann jag ett manikyrkit i amelia brud&bröllops tävling. Nu har jag testat det och är supernöjd! I kitet ingick nagelrengöring, myrraolja, nagelbandscreme, nagelfil och handcreme. Särskilt myrraoljan har gjort underverk med mina naglar och nagelband. Naglarna är superstarka och nagelbanden inte alls lika torra och fnasiga som innan. Rekommenderas!

• Krystal

Nu har jag äntligen den typen av brudkrona jag har varit på jakt efter, med skrullar, lijor och i silver (fast egentligen är den i aluminiumtrådar, men färgen är det samma )
    Bild finns i mitt galleri...

• MV85

Krystal: Grattis! Den är kanonfin!! Men förstår att den inte varit lätt att hitta då det verkligen inte är en vanlig brudkrona

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6