• sarahkka76

Bröllop 2010 nr 6

Äntligen är vi inne på 2009 och vår sista år som ogifta är kommen Snart är det vår tur!

Så nu ska vi fylla på tråden med en hel del diskussioner kring våra bröllop och en massa tips

Bridezillas, here we go!

Våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html

• Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6
  • workoutgirl

Här har vi också varit ute hela helgen trots det kyliga vädret. Nu sitter jag och kikar lite på klänningar. Det finns ju så otroligt många fina hur ska man kunna välja EN??

Här har jag iallafall några favoriter. Ge mig gärna lite feedback. Vilken tycker ni är finast av de här?

1. www.landybridal.com/Product/Pro2575.html
    2. www.landybridal.com/Product/Pro2574.html
    3. www.landybridal.com/Product/Pro1388.html
    4. www.landybridal.com/Product/Pro1363.html

• AlvaStar

Jag tycker att 1an är finast, men sidenband är ju väldigt fint det också...

• MV85

workoutgirl: Nr.2 var min favorit.

Jag har haft fullt upp med att bråka med m2b hela helgen.. o gör fortfarande.... Så mitt humör är inte på top just nu..

• workoutgirl
    MV85 skrev 2009-04-19 20:24:46 följande:
    workoutgirl: Nr.2 var min favorit.Jag har haft fullt upp med att bråka med m2b hela helgen.. o gör fortfarande.... Så mitt humör är inte på top just nu..
    Åh vad trist, det är inte kul att bråka. Hoppas ni blir sams igen snart
  • MV85
    workoutgirl skrev 2009-04-19 20:37:00 följande:
    Åh vad trist, det är inte kul att bråka. Hoppas ni blir sams igen snart
    Ge oss några dagar så brukar det vara glömt och förlåtet sen.... oftast... Men jo, vi kommer bli sams igen - bara en tidsfråga
  • rosesarered

workoutgirl,

gillar trean bäst! 

vad tråkigt MV85 är det nåt allvarligt?

det är ju sådär ibland, det går upp och ner..

jag har umgåtts med min tärna i helgen och hon berättade att hon funderar på att lämna sin sambo.

Det känns lite tråkigt och konstigt då vi umgås som par mycket, alla fyra.

Vi får se hur det blir, vill ju förstås att hon ska må bra.

• MV85

rosesarered: Mnja... Ja och nej.. Utan att gå in på vad det gäller så.... Det är allvarligt nu, o kommer vara tills vi kommer förbi det stadiet vi just nu befinner oss i, men i längden kommer det inte vara nån fara...

• rosesarered

Hoppas att det löser sig MV85, jag vet hur det kan vara vi har haft det rätt stormigt under våra år ihop. Men i längden så brukar det lösa sig när man känner innerst inne att man skulle göra nästan vadsomhelst för varandra..

skickar en cyberkram till dig!

• MV85

rosesarered: Jo, vi har haft ett par stormiga år vi med.. men vi tar oss alltid igenom det till sist..!
    Denna gång kommer vi komma igenom oxå, det är bara en tidsfråga... Men det gör det inte lättare alltid ändå.. För bara några timmar sedan var jag inte ens säker på att vi skulle ta oss igenom det, men det är jag nu.. Så... ja.. Det går frammåt...
    *kramas*

• Fenixx

uch vad jobbigt med såna bråk. hoppas ni snart försonas.

pandis81>> roligt att höra ifrån dig, otroligt att det bara är 1år kvar.

workoutgirl>> jag tyckte klänning nr 2 var finast. svårt med klänningar verkligen.

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6