• sarahkka76

Bröllop 2010 nr 6

Äntligen är vi inne på 2009 och vår sista år som ogifta är kommen Snart är det vår tur!

Så nu ska vi fylla på tråden med en hel del diskussioner kring våra bröllop och en massa tips

Bridezillas, here we go!

Våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html

• Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6
  • makupala

du har helt rätt i att de andra skorna känns med "bröllopiga" liksom.. skulle bra gärna vilja ha skorna från matildas, men tycker att över 500 kr är lite mkt för ett par skor som bara kommer att användas ett par timmar.. men å andra sidan gifter man ju sig bara förhoppningsvis 1 gång i livet..

rosesarered skrev 2009-04-20 11:43:46 följande:
    Jag har umgåtts med min tjejkompis i helgen och sedan bara slappat. Det var egentligen meningen att jag skulle plugga men jag får ta det nu istället, ibland är man bra korkad hehe
    makupala,
    vilken fin klänning du har köpt! den var verkligen jättefin.
    Om jag ska vara helt ärlig så gillar jag de skorna från matildas bättre även om de är dyrare. De känns mera "bröllopiga" och festfina. 
    Men du gör ju såklart som du själv vill!

önskar alla en fin måndag!
  • rosesarered
    makupala skrev 2009-04-20 19:40:50 följande:
    du har helt rätt i att de andra skorna känns med "bröllopiga" liksom.. skulle bra gärna vilja ha skorna från matildas, men tycker att över 500 kr är lite mkt för ett par skor som bara kommer att användas ett par timmar.. men å andra sidan gifter man ju sig bara förhoppningsvis 1 gång i livet..
    Ja det är det argumentet man för använda! once in a lifetime hehe

annars är det ett bra tips att kolla runt i dom vanliga skoaffärerna såhär i studenttider, det brukar finnas mycket fina skor som man kan ha som bröllopsskor. Men det kan bli svårt att hitta i lila toner i för sig. Eftersom din klänning har lila i sig är det ju rätt fint att ha skor i samma toner.

• Sommar 2010

Makupala: Drömskorna är superfina, men de andra ser skönare ut och passar väldigt bra till klänningen. Och hur mycket ser man skorna under dagen? Ska ni ta bilder där skorna syns är drömskorna finare (typ om du sitter ner), annars spelar det kanske inte så stor roll? Jag kan erkänna att jag inte har en aning om vad brudarna haft på fötterna på de bröllop jag varit på, men viktigast av allt är att du känner dig fin och inte tänker efteråt att du skulle valt de andra.

• Sommar 2010

Jag har fortfarande inte satt ner blommorna i krukorna, men jag har sopat balkongen...

• Ananias

steven o johanna- det där har jag med funderat på..ska också dekorera emd morgröna men vill ju ha långa rankor...finns säkert att beställa eller nått. jag funderar på att planter om de och sätta i någon ganska låg kruka...o sen ha sand i mitten liksom , typ grönt som ärvår färgtema, oxh så ha ljus där i...
    men funderar på om det blir brandfarligt eller inte...men tror inte det om man har bra med sand...o så ska jag ha partlight ljus...de blir inte alls lika varma som de vanliga tråkiga i metall bägare

• Fenixx

jag har också tankar på murgröna, men ska se om vi ska ha riktig eller konstgjorda..då finns det långa och bra.

• sarahkka76

Hej tjejer! Har varit borta ett bra tag efter att jag varit sjuk rätt länge. Men nu är jag på fötterna igen. Hinner inte läsa allt så jag får ta nya tag härifrån.
    Återkommer snart när jag får tid.

• workoutgirl

Ni kan få komm ahem till mig och plocka murgröna, vi har en hel vägg full, växer som ogräs

• Krystal
    Bluebride skrev 2009-04-20 18:02:58 följande:
    Vad fin den var, man kunde tro att den var köpt, du har verkligen talang för detta. Tycker absoulut att du ska göra en tiara eller kanske diadem-version till tärnan. Lycka till!
    Nu finns det en bild på diadem/tiaran i mitt galleri
  • Fenixx
    workoutgirl skrev 2009-04-21 10:40:49 följande:
    Ni kan få komm ahem till mig och plocka murgröna, vi har en hel vägg full, växer som ogräs
    *tar på mig skorna*
Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6