• sarahkka76

Bröllop 2010 nr 6

Äntligen är vi inne på 2009 och vår sista år som ogifta är kommen Snart är det vår tur!

Så nu ska vi fylla på tråden med en hel del diskussioner kring våra bröllop och en massa tips

Bridezillas, here we go!

Våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html

• Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6
  • Ananias

jag är så ledsen..min moster har dött...hon skulle ju vara vår toastmadame....snyft! ett bröllop utan moster är som ett bröllop utan brudgum..nej inte så illa...men hon är den som skulle styrt upp spex o lekar o allt...FAAANNN
    jag saknar henne

• makupala

jag betalade 1187 kr, inkl ändringar o frakt.. hittar tyvärr inte vilken säljare det var..

Bluebride skrev 2009-04-15 11:14:35 följande:
    vad betalade du?vilken säljare var det?
  • Fenixx

Ananias>> men vad säger du!! :-O vad hemskt. beklagar så mycket!
    får man fråga vad som hänt? *kram*

• Sundance

Vad tråkigt! Vad ledsen jag blir. Måste vara jättejobbigt att dels förlora någon nära, men också att få en viktig del av sitt bröllop omintetgjord.

• chenda86

Hihi nu när jag räknade så insåg jag att det är "bara" 352 dagar kvar! Hahaha, det kommer att gå fort!

Jag har ju vart borta ett tag, å jäklar vad ni hinner skriva! Det är livsfarligt att åka iväg utan dator!! Haha man missar ju massa bra grejer här ju!!

Fenixx skrev 2009-04-15 11:56:43 följande:
    idag är det 444 dagar kvar till våran bröllopsdag! det tickar sakta men säkert neråt.
  • sarahkka76
    Ananias skrev 2009-04-15 16:32:02 följande:
    jag är så ledsen..min moster har dött...hon skulle ju vara vår toastmadame....snyft! ett bröllop utan moster är som ett bröllop utan brudgum..nej inte så illa...men hon är den som skulle styrt upp spex o lekar o allt...FAAANNNjag saknar henne
    Men gud så hemskt! Beklagar så mycket!
  • AbbiesMamma
    Ananias skrev 2009-04-15 16:32:02 följande:
    jag är så ledsen..min moster har dött...hon skulle ju vara vår toastmadame....snyft! ett bröllop utan moster är som ett bröllop utan brudgum..nej inte så illa...men hon är den som skulle styrt upp spex o lekar o allt...FAAANNNjag saknar henne
    Åh va hemskt! Beklagar verkligen
  • Ananias

Fenixx- ja det får man=)..det är så sjukt så det är knappt man tror på det själv. Hon var ute i skogen o sågade träd, sågade ner ett träd som faller helt riktigt, sedan klyver det sig på mitten och slåt tillbaka ..o sen landar hon dessutom på 3 små stubbar...HUR I H ------ kan man ha en sån jävla otur att dö av ett litet jävla pissträ..

men men nu ska jag inte dra ned stämmningen i denna tråd som ska vara glad=)

återkommer när jag känner för planering igen...

• Fenixx

men herregud, är det höjden av otur!!! fyy alltså.

nåja... för att liva upp tråden så var jag och sambon iväg idag och tittade på tapeter, hittade nästan exakt likadana vi hade tänkt oss i en tapetaffär...bara det var storrea och vi sparade 2000kr!!

• Bettertogether

Nu har jag köpt klänningen!! :D Inte trodde jag då att det första jag skulle skaffa till vårt bröllop var klänningen ;) Men kör man lite på den ekonomiska varianten får man väl räkna med snabba fynd :) Ska hämta hem den redan imorgon.

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6