• sarahkka76

Bröllop 2010 nr 6

Äntligen är vi inne på 2009 och vår sista år som ogifta är kommen Snart är det vår tur!

Så nu ska vi fylla på tråden med en hel del diskussioner kring våra bröllop och en massa tips

Bridezillas, here we go!

Våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html

• Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6
  • yatzy86
    sarahkka76 skrev 2009-04-24 17:26:28 följande:
    Har ni bestämt hur er vigsel ska gå till, låtar, psalmer? Hur ser inbjudningskorten ut? Ska ni ha brudskål? Ska ni ha ris, bröllopsbubblor, annat? Har ni bestämt ringar och klädsel?
    Oj nej nej nej :D Gud nu blev jag nästan lite glad kan jag ju sitta kolla på låtar. Fast det känns lite tidigt.

Klädsel har vi varit kikat lite på ska in om några veckor och prova första gången.

Ring är bestämt eller ja, har kikat på internet inte provat den på riktigt.

Man kanske skjuter lite på allt också för det känns så overkligt =)
  • AlvaStar
    yatzy86 skrev 2009-04-24 19:03:47 följande:
    Oj nej nej nej :D Gud nu blev jag nästan lite glad kan jag ju sitta kolla på låtar.
    Ja! Kolla låtar är jättekul, thank God för youtube!
    www.kyrkomusik.se är bra också...
  • sarahkka76
    yatzy86 skrev 2009-04-24 19:03:47 följande:
    Oj nej nej nej :D Gud nu blev jag nästan lite glad kan jag ju sitta kolla på låtar. Fast det känns lite tidigt. Klädsel har vi varit kikat lite på ska in om några veckor och prova första gången.Ring är bestämt eller ja, har kikat på internet inte provat den på riktigt.Man kanske skjuter lite på allt också för det känns så overkligt =)
    Haha att du kan hålla dig! Ja,men då har ni en del kvar då.
  • yatzy86
    sarahkka76 skrev 2009-04-24 19:51:28 följande:
    Haha att du kan hålla dig! Ja,men då har ni en del kvar då.
    Haha jaa, förvånad själv :D
    Men är nog för man inte riktigt vet vart man ska börja, tycker mest man läser om allt samtidigt och kollar runt. Hel vetenskap det här =) Jag som trodde jag hade läst på innan vi började planera på riktigt. Men det märker jag att man inte har :) Så det är tur forumen finns :)
  • Fenixx
    AlvaStar skrev 2009-04-24 19:16:20 följande:
    Ja! Kolla låtar är jättekul, thank God för youtube! www.kyrkomusik.se är bra också...
    ja youtube är suveränt.
  • FruHögstadius

åhh, jag är så glad, för det första så klarade jag av mina två tentor och för de andra så fick jag svar från begeriet.
    De hade vidare befodrat vårat mail till konditorn som skulle kolla på våra möjligheter till att få en sådan tårta vi vill ha, Per hade pratat med de förr och då gick det inte för de gjode bara chokladmousse, men nu verkar det vara något möjligt iallafall.

• Fenixx

Grattis till tentorna.
    och hoppas ni får eran drömtårta!!

hoppas ni alla får en skön dag i solen!

• FruHögstadius

Ja, jag ska strax ut på en promenad med hunden, sen ska jag bara njuta hela dagen,alltså med bröllop !

• Fenixx

ja själv ska iväg jag på våran yngsta hunds debut i utställningsringen. får se hur det går, hon är lite busig.

• rosesarered

Vilka fina rislampor, Diz!

här sitter jag inomhus och försöker plugga. Känner mig inte så motiverad just nu så det blev lite Bt istället

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6