• queenbee

matildas fest

Någon som har köpt något, klänning eller skor, eller varit i kontakt med Matildas fest??
    Har hittat en superklänning men osäker på om jag vågar beställa... Har dock mailat med dem några gånger och de verkar hemskt hjälpsamma men man vet ju aldrig...
    Tacksam för svar!

• Svar på tråden matildas fest
  • JS76JS

Beställde skor ifrån Matilda den 3 april tror jag att det var och väntar fortfarande. Men jag har absolut ingen brådska, visste att det skulle ta tid. Men den som väntar på något gott...

• queenbee

Tänkte att jag skulle ta och uppdatera hur det går med min beställning...

Jag pratade precis med Mejan angående min klänning och mina skor som verkade ta lite väl lång tid. Det visade sig att det blivit något missförstånd mellan henne och leverantören så min klänning inte har börjat tillverkas än då de trodde att M skulle höra av sig igen när de skulle påbörja klänningen.

M sa att om jag vill avbeställa klänningen så har hon full förståelse för det och betalar självklart tillbaka handpenningen i så fall vilket ju var proffessionellt av henne. Jag sa dock att nu kör vi på den här klänningen och hoppas att den kommer innan juni slut.
    Så vi får hoppas på att den kommer i tid nu...

• ÖBRUD
    queenbee skrev 2009-04-30 12:29:55 följande:
    Tänkte att jag skulle ta och uppdatera hur det går med min beställning...Jag pratade precis med Mejan angående min klänning och mina skor som verkade ta lite väl lång tid. Det visade sig att det blivit något missförstånd mellan henne och leverantören så min klänning inte har börjat tillverkas än då de trodde att M skulle höra av sig igen när de skulle påbörja klänningen. M sa att om jag vill avbeställa klänningen så har hon full förståelse för det och betalar självklart tillbaka handpenningen i så fall vilket ju var proffessionellt av henne. Jag sa dock att nu kör vi på den här klänningen och hoppas att den kommer innan juni slut. Så vi får hoppas på att den kommer i tid nu...
    Usch vilken otur. Hoppas verkligen de prioriterar den och gör allting rätt... Tur att du är ute i så god tid. Lycka till!
  • Cilla GB

queenbee skrev 2009-04-30 12:29:55 följande:

Tänkte att jag skulle ta och uppdatera hur det går med min beställning...Jag pratade precis med Mejan angående min klänning och mina skor som verkade ta lite väl lång tid. Det visade sig att det blivit något missförstånd mellan henne och leverantören så min klänning inte har börjat tillverkas än då de trodde att M skulle höra av sig igen när de skulle påbörja klänningen. M sa att om jag vill avbeställa klänningen så har hon full förståelse för det och betalar självklart tillbaka handpenningen i så fall vilket ju var proffessionellt av henne. Jag sa dock att nu kör vi på den här klänningen och hoppas att den kommer innan juni slut. Så vi får hoppas på att den kommer i tid nu...
    Ja, det var ju verkligen tråkigt! Hoppas att det kommer lösa sig! Har ju lite tid kvar så:)

Själv går jag här fortfarande och väntar...men hoppas på att min klänning kommer nu under veckan! Vill sååå gärna få prova den nu!!
  • Jen75

Jag håller med, hoppas de prioriterar din klänning nu queenbee och att den blir perfekt för dig :)
    Min klänning har kommit!!!! Ska dit imorgon bitti och prova den och är lite nervös. Hoppas att den sitter bra.... Återkommer imorgon med info.

• Cilla GB

ÖBRUD skrev 2009-04-28 13:03:06 följande:

Hej, Nu har jag lagt upp bilder på brud- och tärnklänning beställda genom Matildas fest. Jag är verkligen jättenöjd med service, leveranstid och kvalitet.
    Vad fina dom blev! Tjusigt!

Åh, va skoj Jen! Jaa, uppdatering senare då :)
  • Cilla GB

Nu har klänningen kommit och jag ska dit den 16 maj för att prova!! wiiieeee:)

• Jen75

Nu har jag kommit hem med klänningen och den blev jättebra! Den är lite för lång och för bred över höfterna så de ska ändras men de är ju bara justeringar och dom ingår ju. Så i juni ska detta fixas. Känns jätteskönt att den passade och blev bra.
    De som är lite roligt är att mönstren på klänningen är helt olika jämfört med den första som kom. Men de gör inte mig något för de är fint och de är de viktiga. :)

• Jen75

Just de, bara för att de blev strul med den första klänningen så bjöd Mejan på den insydda underkjolen :) De kallar jag service, inget jag hade förväntat mig.

• Tindre

Åh så skönt att det löste sig i god tid och allt blev som du ville! Också bra att du fick lite "plåster på såren" med underkjolen, även om du inte räknat med det eller ens ville ha något extra för besväret du utsattes för.

• Miss Moneypenny

Jag har köpt skor på rea därifrån idag! Bara 380 kr, superbra! Det finns en del skor kvar i fall någon behöver :)

• Flowtex

Jag har hittat en klänning på Matildas fest men jag har SÅ svårt att föreställa mig den i verkligheten. Det är iingen här i forumet som själv har en eller vet någon som har haft denna och skulle vilja skicka bild?

Brudklänning HS7392

Svar på tråden matildas fest