• queenbee

matildas fest

Någon som har köpt något, klänning eller skor, eller varit i kontakt med Matildas fest??
    Har hittat en superklänning men osäker på om jag vågar beställa... Har dock mailat med dem några gånger och de verkar hemskt hjälpsamma men man vet ju aldrig...
    Tacksam för svar!

• Svar på tråden matildas fest
  • Cilla GB

Ja, den ska ligger i galleriet:)

• Cilla GB

Hmm, men va konstigt..borde det ju göra..kan de då vara för fel?

• Irland

Gud vilken fin klänning!!

Jag hade tänkt beställa de skorna, har du fått dem än? är de bekväma?

queenbee skrev 2009-02-12 11:31:19 följande:
    Någon som har köpt något, klänning eller skor, eller varit i kontakt med Matildas fest??Har hittat en superklänning men osäker på om jag vågar beställa... Har dock mailat med dem några gånger och de verkar hemskt hjälpsamma men man vet ju aldrig...Tacksam för svar!
  • Jen75

Har du gått in på Inställningar och markerat att man får se bildgalleriet? Om du gjort de vet jag inte för man kan inte se det, inte jag ialla fall.

• queenbee
    Irland skrev 2009-03-03 22:32:43 följande:
    Gud vilken fin klänning!!Jag hade tänkt beställa de skorna, har du fått dem än? är de bekväma?
    Tack! Hoppas den blir bra... Har tyvärr inte fått varken klänningen eller skorna. Det är ca sex veckors leveranstid på klänningen och jag beställde i förra veckan, på skorna är det dock endast fyra veckor med om de skickar det samtidigt som klänningen så är det gratis med frakten. Jag återkommer när klänningen och skorna kommer!
  • Jen75

Ja nu funkar de :) Jättefin klänning!

• Tindre

*skakar liv i tråden*

Här har ni en till som funderar på Mejan. Berätta! Åkte ni dit och tittade på tyg/färg först eller fick ni något hemskickat eller hur gjorde ni?
    Efter att ha läst era inlägg blir jag helt klart sugen på att beställa genom dem! Tack!

Svar på tråden matildas fest