• queenbee

matildas fest

Någon som har köpt något, klänning eller skor, eller varit i kontakt med Matildas fest??
    Har hittat en superklänning men osäker på om jag vågar beställa... Har dock mailat med dem några gånger och de verkar hemskt hjälpsamma men man vet ju aldrig...
    Tacksam för svar!

• Svar på tråden matildas fest
  • Pingst09

Nu har mina nya par skor kommit och de passar superbra!
    Kul....

• Tindre

Jag spanade in dina skor Pingst - jättefina! Jag ska på måttagning och samtal till Mejan på tisdag. Det ska bli jättespännande och hon verkade superrar på telefon. *glad*

• Miss Moneypenny

Hur lång leveranstid är det på skorna? Jag tänkte vänta med att beställa skor tills jag får min klänning och vet ungefär vilken klackhöjd jag ska ha.. Men klänningen är försenad och det börjar bli lite bråttom att beställa skor om det är så att det tar lång tid? Måste man boka tid för att beställa skor?

• Jen75

Mina skor har kommit på 2 veckor så de går fort :)

• Pingst09

Å mina har det tagit en månad för ungefär...

• se2

... och jag har väntat i fem veckor...

• Tindre

Måste bara uppdatera läget;
    Oerhört proffsigt bemötande av Mejan! Tog mått och gav väldigt goda råd till mig som helst går i jeans och T-shirt och därför känner mig förvirrad inför hela "bröllopsklänningsgrejen". Mycket att välja på i både tyg, broderier och utsmyckningar. Skorna var fina (hon hade några hemma som hon kunde visa och några som var just för provning) och hon var väldigt hjälpsam. Jag kan bara varmt rekomendera henne!

• Miss Moneypenny

Jag hade tänkt åka till Matildas och justera några grejer på min klänning men fick veta att hon inte gör sånt nu pga högsäsong. Nån som vet nån annan i Stockholmsområdet som kan göra lite justeringar på en klänning?

• Jen75

Har du köpt klänningen av henne? För de ingår väl.... Annars har jag tyvärr jättedålig koll på vart man kan göra det. Eniro eller google funkar ju alltid.

• ÖBRUD

Hej, Nu har jag lagt upp bilder på brud- och tärnklänning beställda genom Matildas fest. Jag är verkligen jättenöjd med service, leveranstid och kvalitet.

Svar på tråden matildas fest