• queenbee

matildas fest

Någon som har köpt något, klänning eller skor, eller varit i kontakt med Matildas fest??
    Har hittat en superklänning men osäker på om jag vågar beställa... Har dock mailat med dem några gånger och de verkar hemskt hjälpsamma men man vet ju aldrig...
    Tacksam för svar!

• Svar på tråden matildas fest
  • Matina

Nu har jag fått skorna! De är helt bedårande o perfekta i storleken (jag har smååå fötter så det är omöjligt att hitta skor i min storlek, förutom på barnavdelningen ).
    Dock är spännena på vristremmen felsydda med det är lätt åtgärdat hos en skomakare.

• Miss Moneypenny

Åh, vad roligt! Var de lika originalet på bilden?

• Matina

Oj, vad jag är trögfattad! Det var inget fel alls på spännena, det var sk fuskknäppning
    Skorna ser ut precis som på bilden i mitt galleri förutom det inte är glitter på. Känner mig som askungen när jag trippar runt i mina silverskor...nä, just det, hon hade glasskor

• Jen75

Åh vad kul! Skönt att de passade :)

• Jen75

Nu har mina nya skor kommit! Dom passade och är jättesköna :)

• Matina

Åh, vad roligt, Jen75, att dina skor oxå var bra!

• laris

Jag fivck mina skor (vita i mitt galleri med bling bling). Var supernöjd tills nu...det ramlar en strass av de varje dag...fy vad synd! Så nu har jag tagit och köpt ett par andra (beiga)...vet inte riktigt om jag ska skriva och berätta till henne...Har inte använt de än mer än hemma.

• Jen75

Åh nej vad tråkigt!! Det är klart du ska ringa och berätta! Om du inte kan reklamera borde du få ett annat par.

• Pingst09

Prata med henne! Hon verkar inte omöjlig. Jag har beställt ett par nya skor och de hade kommit nu. Hon skulle bjuda på frakten denna gågn eftersom det blev så tokigt sist...

laris skrev 2009-04-14 21:00:16 följande:
    Jag fivck mina skor (vita i mitt galleri med bling bling). Var supernöjd tills nu...det ramlar en strass av de varje dag...fy vad synd! Så nu har jag tagit och köpt ett par andra (beiga)...vet inte riktigt om jag ska skriva och berätta till henne...Har inte använt de än mer än hemma.
  • Tindre

Hon verkar ju "serviceminded" i alla fall. Jag skulle absolut prova ringa till henne och höra vad hon säger. Kanske är det just dina skor som var ett måndagsexemplar och ska reklameras.
    Själv ska jag ringa till henne idag för att sy upp min klänning där - lovar naturligtvis att uppdatera er om läget!

Svar på tråden matildas fest