• queenbee

matildas fest

Någon som har köpt något, klänning eller skor, eller varit i kontakt med Matildas fest??
    Har hittat en superklänning men osäker på om jag vågar beställa... Har dock mailat med dem några gånger och de verkar hemskt hjälpsamma men man vet ju aldrig...
    Tacksam för svar!

• Svar på tråden matildas fest
  • queenbee

Cilla GB skrev 2009-02-25 17:52:40 följande:

Detta låter väldigt bra! Och tjusiga skor Jen! Ja, jag ska också ta ändan ur vagnen och börja komma igång med både klänning och kika ut vilka skor jag vill ha.queenbee, har du nån bild på din klänning?
    Nu är både klänning och skor beställda!
    Vilken lättnad att jag inte behöver tänka på det mer och ha beslutsångest :), nu är det ingen återvändo!

Jag lägger in bild i mitt galleri så kan du kika!
  • Jen75

queenbee Wow vilken tjusig klänning! Den ar lite extra. Skorna är oxå fina, jag kan tyvärr inte ha runda skor för de ser löjligt ut på mig.

• Miss Moneypenny

Åh, vilken vacker klänning! Underbar! Min är lite samma stuk fast lite enklare. Bild finns i galleriet!

Lycka till och hoppas den blir bra! Jag tänkte också köpa skor på matildas och blir ännu mer uppmuntrad efter att ha läst den här tråden!

queenbee skrev 2009-02-26 09:15:46 följande:
    Cilla GB skrev 2009-02-25 17:52:40 följande:
    Nu är både klänning och skor beställda! Vilken lättnad att jag inte behöver tänka på det mer och ha beslutsångest :), nu är det ingen återvändo!Jag lägger in bild i mitt galleri så kan du kika!
  • Jen75

Visst känns de skönt att ha klänning och skor beställda? De är jättekul att kolla runt och titta på olika alternativ men till slut var man ju helt förvirrad så de var en lättnad och skön känsla när de var beställt. Hoppas de blir som jag tänkt mig bara :)
    Jag räknar varje dag till de ska komma. Skorna skulle ta 4 veckor och dom kom efter 2 så jag hoppas klänningen kommer snart oxå. Den skulle ta 6veckor och de har gått 3 veckor nu...

• Miss Moneypenny

Är det klänningen på bilden? Den ser jättefin ut, även om bilden är liten.. Bra att veta att skorna tar upp till 4 veckor. Då ska jag beställa snart.

Jen75 skrev 2009-02-26 09:52:40 följande:
    Visst känns de skönt att ha klänning och skor beställda? De är jättekul att kolla runt och titta på olika alternativ men till slut var man ju helt förvirrad så de var en lättnad och skön känsla när de var beställt. Hoppas de blir som jag tänkt mig bara :)Jag räknar varje dag till de ska komma. Skorna skulle ta 4 veckor och dom kom efter 2 så jag hoppas klänningen kommer snart oxå. Den skulle ta 6veckor och de har gått 3 veckor nu...
  • queenbee

Miss Moneypenny skrev 2009-02-26 09:43:48 följande:

Åh, vilken vacker klänning! Underbar! Min är lite samma stuk fast lite enklare. Bild finns i galleriet!Lycka till och hoppas den blir bra! Jag tänkte också köpa skor på matildas och blir ännu mer uppmuntrad efter att ha läst den här tråden!
    Din var också jättevacker, jag gillar när de är puffiga nertill! Tack detsamma! Vi hoppas på det bästa!

Jag återkommer när skorna är komna!
  • queenbee
    Jen75 skrev 2009-02-26 09:52:40 följande:
    Visst känns de skönt att ha klänning och skor beställda? De är jättekul att kolla runt och titta på olika alternativ men till slut var man ju helt förvirrad så de var en lättnad och skön känsla när de var beställt. Hoppas de blir som jag tänkt mig bara :)Jag räknar varje dag till de ska komma. Skorna skulle ta 4 veckor och dom kom efter 2 så jag hoppas klänningen kommer snart oxå. Den skulle ta 6veckor och de har gått 3 veckor nu...
    I början var jag totalförvirrad, men sen hittade jag denna och det sa bara klick! Precis en sån här som jag velat ha insåg jag till slut. Men har gått runt och grämt mig för att jag ska ångra mig när den väl är beställd osv. Men som du säger så känns det bra nu när det är gjort!
  • Jen75

Jag har en större bild i galleriet. Jag har dock gjort vissa ändringar tex så har jag kortare släp, passar mig bättre eftersom vi gifter oss utomhus borgligt :)

• Cilla GB

Åhh vilka tjusiga klänningar tjejer!!
    Nu i helgen ska jag ta mig tiden till att fixa ihop detta för min del också:) Åh, va spännande...!!

• Cilla GB

Nu har jag beställt min klänning!!
    Kommer om 6 veckor! wohoo! :) Och det känns väldigt bra. Upp och prova den sen och se om det kommer behövas några ändringar.
    Jag längtar så!

Svar på tråden matildas fest