Nä, fy fan tråkigt... Nu blev jag helt nervös för min klänning och mina skor, att de inte ska bli bra...
Jen75 skrev 2009-03-23 13:01:02 följande:
Nu har jag varit hos Mejan och provat skor och klänning.Jag börjar med skorna... Jag har breda fötter så givetvis var de för tighta så de är bara att skicka tillbaks. Dessutom var bandet för kort så jag kunde inte knäppa dom, saknas ca 5cm....de är rätt mycket. Men de är ju bytesrätt så de är inga problem att få ett par nya. De kändes dessutom jättesköna och var kanonfina :)Och till klänningen... Den är superfin! Fint gjord och tjockt fint tyg. De visade sig dock att jag tappat 8cm i midjan så den satt som en hösäck så den behövdes sy in. Men detta behöver inte Mejan göra eftersom det visade sig att klänningen var 13cm för kort! De såg för jäkligt ut!! Enligt Mejan var de första gången någonsin som hon fått en för kort klänning..... Så nu är de bara att vänta på en ny för de går inte att göra något åt det. Den här gången tar de max en månad. Tur man inte gifter sig nästa vecka.... Tog ett par bilder ialla fall så ser man någorlunda hur den ser ut. Finns snart i mitt galleri...Trisst för Mejan för de är hon som får stå för klänningen fast de inte är hon som gjort fel för vi dubbelkollade alla måtten....