• queenbee

matildas fest

Någon som har köpt något, klänning eller skor, eller varit i kontakt med Matildas fest??
    Har hittat en superklänning men osäker på om jag vågar beställa... Har dock mailat med dem några gånger och de verkar hemskt hjälpsamma men man vet ju aldrig...
    Tacksam för svar!

• Svar på tråden matildas fest
  • Cilla GB

Jag tog mått på mig själv som jag mejlade Mejan. Och om några veckor kommer jag åka upp till sthlm och prova den och se om det ev kommer att behövas göra några ändringar. Har ju också en bit dit så super att man kan lösa det på detta sättet. Har verkligen fått bra hjälp och känner stort förtroende! Längtar så tills jag får se den!!
    Kommer även beställa skor därifrån, dock inte bestämt vilka det blir än.
    Hade varit roligt att se färdiga klänningar som ni har fått uppsydda, nån som har?

• Jen75

På onsdag är de 6 veckor sedan jag beställde min klänning så jag hoppas verkligen den kommer i veckan. Släpper inte telefonen ur sikte... Ni lär få höra när den har kommit :)

• Jen75

Mailade Mejan och frågade om min klänning och hon svarade direkt. De kommer en storleverans i veckan så hon skulle kolla om min klänning är med där. Hon ska höra av sig och berätta imorgon. Åh hoppas hoppas.... inte för att de är bråttom utan för ajg är nyfiken

• Matina

Jag har precis beställt skor därifrån. Mailade alltså på en söndag o hon svarade 10 min senare. Det kallar jag service!!

• Cilla GB

Verkligen skoj Jen!! Lägg upp bild direkt sen:)

• Jen75

Min klänning skickades från leverantören i lördags så nu är de bara att vänta....

• Jen75

Äntligen har min klänning kommit!!! På måndag ska jag prova den :)

• Pingst09

Jag köpte skor därifrån , men trots att jag mätt foten x antal gånger och kommit fram till samma mått så var skon för liten när jag fick den. Hon sa då att skon ska vara trång från början så jag gjorde mitt bästa att gå in dem, men kunde för mitt liv inte ha på dem mer än 1 timme åt gången och då bara sittandes Mailade med henne lite och hon sa jag kunde skicka tillbaka dom så skulle hon beställa nya, men bytesrätt gäller endast oanvända skor och mina syntes att de hade suttit på foten ett flertal tillfällen... Såå det kanske inte är såå säkert med måttbeställningen ändå....

• Matina

Vad tråkigt Pingst09, dina skor som är så fantastiskt söta!!

• Jen75

Vad trisst att skorna är för små pingst09. Jag ska tänka på det när jag provar mina imorgon så får vi se hur mina är.

Svar på tråden matildas fest