• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Lapinette

Skriver även här .... ååååhhh så fin du var på bilden Liten!

• Telemarkgrrl

Jag vill också se!

Men kängu, hur gör du?! Jag hittar aldrig glasögon. Dom kan vara så fina på andra men själv ser jag bara ut som en mupp i alla.

• Lapinette

Den lilla kaninen muppar dagligen - har alltid glasögon på mig förutom när jag sportar, bär solglasögon eller ska ut på fest.

• Liten med Mindre

Har oxå svårt att hitta glasögon, förstår ni säkert. Gillar fortfarande de jag har - men de håller väl inte i evighet. (är redan inne på reservdelar. )

Lappis - tack! Bröllopsdagen är ju en av de få dagar jag känt mig verkligt fin/vacker. Säkert finns det fler som håller med där.

• fru AM

Ja oj vad fin du var, Liten! Fast du är dig väldigt lik!

Intressant att en bröllopsfotograf lägger någon annans fot på sin förstasida ... Har du sett "Love Actually" - kompisen kanske är vrålkär i dig

• fru AM

"någon annans fot" ska naturligtvis vara någon annans FOTO!

Vad fel det kan bli

• fru AM
    Lapinette skrev 2009-02-25 10:42:27 följande:
    Freudiansk felsägning AM??!!
    Precis - fotfetischist är vad jag är!

NOT
  • Lapinette

Tankarna leds in på ett konstigt samtal jag fick när jag jobbade hemifrån i Cannes. En man som ringde och som bara ville diskutera mina fötter. När jag talade om för honom att jag inte kunde franska (fast jag förstod vad han sa) så sa han åt mig att jag talade dålig engelska/hade dåligt uttal (tänk er - det kom från en fransman)! Så inte nog om att han ville bli sexuellt upphetsad av att jag beskrev mina fötter han var även jäkligt oförskämd.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare