• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • MSW

Am: tror vi menar ganska samma ändå.. Bara du som uttrycker det bättre...

• Telemarkgrrl

Åh, AM, vad hemskt. Jag hade föreställt mig att dom dog av sjukdom. Jag har ju inte varit i närheten av att förlora någon så närstående men jag tänker mig att sjukdom (och hög ålder) är lättare att acceptera efter ett tag än andra anledningar. Stor kram!

• Mrs  B

AM
    Stor kram till dig!!!!
    Har mina föräldrar kvar men andra som är borta så lite förstår jag.

• fru AM

Oj vad jag tog ner tråden... Visst, det är sorgligt, men jag har vant mig nu - det är 8,5 resp 6,5 år sedan de trillade av pinn. Den ena drunknade och den andra blev nerslagen (på Kungsholmen, i väntan på taxi ...) och var i så dåligt skick av långvarig sjukdom att hon inte klarade sig.

Tack för kramar! Men nu ska vi inte tänka på det mer ... Jag ska gå och köpa falukorv jag.

• Lapinette

Varför blir det inte stora bokstäver när jag skriver det??!!

• Liten med Mindre

Kram till alla! Ev försvinner jag för helgen nu. Må så gott!

• Izzie

AM - Vet inte vad jag ska säga. Fruktansvärt att förlora sina föräldrar och desstutom i förtid. Även om det var ett litet tag sen nu så är det väl en sorg som aldrig riktigt släpper taget. Kram!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare