• Pentan

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öpnna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:24

Nytt försök!

Nu vill vi veta mer om våra kära medlemmar i denna härliga tråd!

Låt oss skapa en lista, kopier och fyll i.

LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

• Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!
  • Pentan

Tar omega3 när jag kommer ihåg dem. Tycker det hjälper.

knyjoy skrev 2009-03-02 09:00:26 följande:
    Nu måste jag ställa en fråga (som jag egentligen kan ställa till konsulenten idag) hur är det med vitamin tabletter? Jag äter såna här "multi kvinna" annars (läs: när jag kommer ihåg att ta dem) och då undrar ju jag om det är positivt eller negativt att äta dem under CK?
  • 090414

En kompis till mig tipsade om Omega3. Den skulle även hjälpa till med förbränningen..vet ej om det stämmer...

• anna01

Tokstolla: Hade jag ingen aning om, man ska lära sig nåt nytt varje dag

• GiJa

Tokstolla, jag använder mixerstaven hemma och det är kanon, tänkte att termosmugg och en liten skummjölksvisp kunde fungera då jag ska vara på konferens i 3 dagar, tänkte iaf testa hemma om det fungerar. Har tänkt ta med mixerstaven och använda på hotellet, morgon och kväll...tack ändå för tipsen.

• Pentan

Jag kör med shaker på jobbet som har ett galler i locket så att det slår sönder pulvret ordentligt! Kan verkligen rekommendera det, klumpar i drinken är blääää... IKEA har en för redningar som kostar 29kr och som fungerar jättebra!!

GiJa skrev 2009-03-02 10:06:15 följande:
    Tokstolla, jag använder mixerstaven hemma och det är kanon, tänkte att termosmugg och en liten skummjölksvisp kunde fungera då jag ska vara på konferens i 3 dagar, tänkte iaf testa hemma om det fungerar. Har tänkt ta med mixerstaven och använda på hotellet, morgon och kväll...tack ändå för tipsen.
  • GiJa

Tack Pentan för tipset!! Vad otroligt duktig du är som har kämpat på så länge med soppor och shakes...har du börjat ana viss bicepsökning på högerarmen??

• sommarpinglan

Hej allesammans!

Puffar på mina frågor.... någon som vet var man kan beställa soppor fraktfritt på nätet?
    Och ni på ren kur, hur mycket/ofta motionerar ni och vad?
    eller ni håller er till promenader?

Överlevde min första dag(igår), ganska hungrig och sugen på kvällen och var ganska frusen.
    Är medveten om att jag har några tuffa dagar framför mig och hoppas jag klarar av att stå emot!

Jag tar vitamineralkvinna och Omega3, tänkte fortsätta med det även nu på ren kur.
    Hoppas på att det blir bra!

Tjingeling

• 090414

Jag hade tänkt försöka träna men känna efter hur mycket jag orkar. Jag tränar spinning och bodypump.
    Är på min första cambridge dag idag.

• Duchess

Så duktiga alla är!

Jag kikar in här ibland för att få lite inspiration. Jag har kört Cambrigde i några omgångar. Just nu har det blivit 2 CK + ett mål GI-mat under veckorna, och lite synder på helgerna. Har faktiskt gått ner 2,5 kg på två veckor på det viset. Oförtjänt mycket!

Jag har å andra sidan ingen deadline. Startade på 78,5 och vill ner till 70, så jag har ca 6 kg kvar. Funderar på att ta någon vecka med ren kur för att få fart på förbränningen...

• MinSoulmate
    Pentan skrev 2009-03-02 09:09:38 följande:
    Dag 6177,9 kg-21,1 kg Känner mig ändå lite låg... Suck! Måste pigga på mig lite!Lyssnar på min nya favvolåt när jag behöver lite energi!www.youtube.com/watch
    ÅÅÅå pentan! SAMMA HÄÄÄR!! Jag blir SÅÅ glad!!!! shit vad jag gillar tjejjens stämma!!
Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!