• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • didis

Ja nu har vi provsmakar välkomstbubblet (och kaan ni tänka er att det blev samma som på makens 40-årsfest!) och vinet till middagen. Nu är det bara förrättsvinet kvar.

Egentligen vill vi ha ett vin som kostar 109kr/flaskan men det blir väl dyrt så nu skall vi prova liknande men billigare viner.

Blommorna är mitt ständiga dåliga samvete - jag har inte hunnit/orkat ta tag i det. Men snart så...

passionsblomman skrev 2009-02-20 11:47:35 följande:
    Det där med att förbereda bröllop verkar helt klart ha sina poänger...Förresten s ser ajg så fina orkidéer i min skalle hela tiden framför din vackra klänning...Inte så spretigt och tufft kanske, men ååååh så fina de är...med vinrött "öga"
  • passionsblomman

ÅH! jag veeeet! Det som är äckligast av allt är ju att det inte bara finns EN sån skitskalle...

Daa skrev 2009-02-20 11:47:15 följande:
    Nu har jag läst. Håller med dig passionsblomman. Vill leta rätt på honom och skalla honom hårt. Tror iofs inte det skulle hjälpa... *pust*Nu måste jag få i mig nåt för att orka i eftermiddag...
  • Troll1

Hej på er!
    Lisa mår bättre, men de var inte hemma förrän närmare 2 inatt de stackarna...

Läste i porrtråden. Herremilde!

• passionsblomman

Å vad bra att hon är lite bättre!!!
    Vilken NATT!!Uschinamej!
    Vad är det för fel då? Virus? Bakterier?

Ja, det i porrtåden får en att vilja skrika på barrikaderna eller plocka fram en riktigt vass brevkniv och besöka det förbaskade aset en kväll på hans fina kontor när TYVÄRR alla andra gått hem...be honom dra ner brallorna som en duktig pojke..

*smider förfärliga planer*

Troll1 skrev 2009-02-20 12:25:14 följande:
    Hej på er!Lisa mår bättre, men de var inte hemma förrän närmare 2 inatt de stackarna...Läste i porrtråden. Herremilde!
  • didis
    passionsblomman skrev 2009-02-20 12:39:22 följande:
    Ja, det i porrtåden får en att vilja skrika på barrikaderna eller plocka fram en riktigt vass brevkniv och besöka det förbaskade aset en kväll på hans fina kontor när TYVÄRR alla andra gått hem...be honom dra ner brallorna som en duktig pojke..*smider förfärliga planer*
    Och hota med att kastrera honom men när vi dragit ner kallingarna utbrista:

men det gåår ju inte, din snorre är alldeles för liiten och ynklig, den går inte att få tag på!

Och så bara gå därifrån när han ligger på bordet med kallingarn runt knäna *smider också planer*
  • passionsblomman

Mina planer går inte att skriva ner...då hamnar jag nog i fängelse...

MEN att skvallra föe den fru han med säkerhet har...DET vore kanske nå´t?

didis skrev 2009-02-20 12:43:24 följande:
    Och hota med att kastrera honom men när vi dragit ner kallingarna utbrista:men det gåår ju inte, din snorre är alldeles för liiten och ynklig, den går inte att få tag på!Och så bara gå därifrån när han ligger på bordet med kallingarn runt knäna *smider också planer*
  • didis

Oh! Ett litet diskret brev med berättelsen ur porr-tråden? Skulle kanske mjuka upp. Eller också är hans fru hunsad

passionsblomman skrev 2009-02-20 12:45:46 följande:
    Mina planer går inte att skriva ner...då hamnar jag nog i fängelse...MEN att skvallra föe den fru han med säkerhet har...DET vore kanske nå´t?
  • Troll1

Det var virus.

Jag kan också komma på lite olika varianter att göra med gubben. Tycker att han först o främst kan få ligga på ett hårt bord med uppdragna knän och kalsipperna nere vid knäna. Se´n får man vara lite spontan... (Skulle göra en liten djävul, men mitt lyx plus har gått ut...)

• tonårsmorsa

De största asen tycker jag är de som tyst tittar på utan att göra något. Särskilt när det handlar om unga tjejer som ännu inte fått tillräckligt med skinn på näsan för att säga ifrån. Hade tyvärr en lärare som gjorde så när jag gick i högstadiet. Vi var på läger och två killar i klassen tryckte ner mig på sängen, drog av mig kläderna och fotade (med min kamera). Läraren kom och såg vad som hände. Då stack killarna, men läraren bara vände på klacken och gick. Visst, han kanske kände sig dum och inte visste vad han skulle göra. Men jag hade uppskattat om han berättat för den kvinnliga ledaren som var med och hon hade pratat med mig om vad som hänt. Jag skämdes och har aldrig berättat för någon. Förmodligen skulle det varit annorlunda om jag fått stöd direkt.

Passionsblomman: Det var kanske inte riktigt BAKOM galler du tänkte dig när du sökte jobb förut.

passionsblomman skrev 2009-02-20 12:45:46 följande:
    Mina planer går inte att skriva ner...då hamnar jag nog i fängelse...MEN att skvallra föe den fru han med säkerhet har...DET vore kanske nå´t?
  • passionsblomman

Åh nej! Hur ska jag klara mig utan dina underbaa blommor istället för "o" i Passion!

Jag är rätt säker på att han lever ett skittjusigt och fint liv privat.Han är säkert ordförande i någon förening där hans egen fina dotter är med och idrottar eller så också. En sån man inte har en aaaaaning om. FY FAN!!!

Troll1 skrev 2009-02-20 12:51:07 följande:
    Det var virus.Jag kan också komma på lite olika varianter att göra med gubben. Tycker att han först o främst kan få ligga på ett hårt bord med uppdragna knän och kalsipperna nere vid knäna. Se´n får man vara lite spontan... (Skulle göra en liten djävul, men mitt lyx plus har gått ut...)
Svar på tråden Tantvarning 3