• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Soldemor

AKo-kola, med mint, mmmmm, det var verkligen länge sedan!

Håller definitivt med Blyg brud om vad som är relevant sysselsättning när det snöar ute. Sedan kan man ju ändå titta på de som självmant väljer att plåga sig utomhus för att rädda Sveriges ära i idrottssammanhang! Kan inte låta bli att beundra våra skidskyttar! Först åka skidor som är så konditionskrävande, och dessutom skjuta - och träffa rätt! Jag gjorde minilumpen för några år sedan och tack lov slapp skjuta. Annars hade det nog blivit lite otäckt. Det är ju jättesvårt att bara hålla de där vapnen rätt! Jo, jag beundrar dom verkligen!

• Heloise

Vad härligt det låter Blygbrud!
    Hoppas alla mår bättre nu!
    Jag ville bara titta in och säga hej jag håller fortfarande på och kämpar med det j-la Pm'et måste bli klar i dag för vi sticker till STHLM i morron på AC/DC; ska sova på hotell två nätter och ungås med bestman J och hans sambo P. Gud vad skönt det ska bli!
    Funderar på att gå och se den här mannen på Debaser på lördag, han är underbara tycker jag.

Är fortfarande för fet för att prova klänningar men titta kan man ju göra. Sen ska vi gå på livrustkammaren för det var 15 år sen jag var där sist.
    Nå tips på bra restauranger ?
    Nä tillbaka till PM'et
    kram på er alla tanter

• Soldemor

Finns ett jättemysigt ställe i Gamla stan, där man sitter i gamla celler. Ligger på Stortorget på samma sida som Chokladkoppen, heter Sten Sture el något sådant. Man kan både fika där och äta mat. Kanske inte superlyx men i alla fall supermysigt! Skall ni sedan på shoppingturné så är Kista centrum (jo, jag lovar!) och deras foodcourt något alldeles speciellt. Det skall vara Sveriges äldsta! Och antagligen största...

• Troll1

Tack Lillabruden för omtanken och KRAM!

Lisa vaknade med hög feber idag... Igår var hennes öron fina, snabbsänkan låg på 8 tror jag och inget fel på halsprovet heller. Är det ngt nytt som kommit inatt? Konstig vinter...

Hoppas MulleNuh med familj har det bra uppe i norr.

• Daa

Heloise, så ni ska på AC/DC? Kul!
    Min man ska se dem på söndag och han har börjat ladda... Försökte prata med honom igår en sväng, men han hade nån dvd i bakgrunden med AC/DC förstås (har absolut inget emot det, för jag gillar dem) och han kunde inte sluta guppa i takt till musiken och han hade ett fånigt leende i ansiktet. Knappt kontaktbar
    Sen ruskade han lite på huvudet och sa "Jag kan vara normal. Faktiskt." Och så försökte han se gullig ut. Men det ryckte fortfarande i kroppen. Rock and roll aint noise pollution.
    Det lär väl eskalera framåt fredagkväll. Sen drar han till Stockholm.
    När jag tänker efter hade det varit kul att följa med.

• Heloise

Ja det ska bli så kul det är min 30årspresent, jag har laddat i veckor!
    Får den lite i förskott för jag fyller inte förrens på måndag *snyft* vill verkligen inte fylla 30. Ska titta på oscarsgalan på söndagsnatten och sörja/fira med vin, choklad och morronrock!
    Soldemor; låter jättemysigt, ska kolla upp det. Behöver inte vara jättefancy utan hellre mysigt och med bra mat.
    Jag var på någon restaurang som heter/hette( var typ 4 år sen haha) Grodan eller nått åt jättegoda musslor( är svag för fisk och skaldjur).

Daa skrev 2009-02-19 11:34:08 följande:
    Heloise, så ni ska på AC/DC? Kul!Min man ska se dem på söndag och han har börjat ladda... Försökte prata med honom igår en sväng, men han hade nån dvd i bakgrunden med AC/DC förstås (har absolut inget emot det, för jag gillar dem) och han kunde inte sluta guppa i takt till musiken och han hade ett fånigt leende i ansiktet. Knappt kontaktbar Sen ruskade han lite på huvudet och sa "Jag kan vara normal. Faktiskt." Och så försökte han se gullig ut. Men det ryckte fortfarande i kroppen. Rock and roll aint noise pollution. Det lär väl eskalera framåt fredagkväll. Sen drar han till Stockholm. När jag tänker efter hade det varit kul att följa med.
  • Troll1

Soldemor Acomint m choklad finns på IKEA för endast 5 kr/påse. {#lang_emotions_tongue_out}

Min stackars man blev utan biljetter till Gbg konserten. Vi var inloggade på sekunden, men de var ändå slut när vi äntligen kom fram... Det är ngt grymt skumt med biljetförsäljningen helt klart. De hade uppe det på  Plus. Tex så kan man köpa biljetter på blocket och endel sajter INNAN de släppts.

• Soldemor

Tack Troll1! Skall på kurs på söndag i Malmö, ber min chaufför att åka in om IKEA på vägen hem, AKO-mint, here I come!

• Soldemor

Gissa vem som har jättetråkigt? Sitter och översätter vår församlingsinstruktion till tyska. Har hjälp av Google översätt men ändå! Känns som när jag pluggade och skrev uppsatser. Ööhh!

• Im yours

Hej!
    Blygbrud, vad härligt att läsa om bröllop, med god mat, och fest. Grattis, grattis.

Och jag halvligger i sängen, med värsta godispåsen bredvid. Livet leker

Ha det gott allesammans!

Svar på tråden Tantvarning 3