Ja det ska bli så kul det är min 30årspresent, jag har laddat i veckor!
Får den lite i förskott för jag fyller inte förrens på måndag *snyft* vill verkligen inte fylla 30. Ska titta på oscarsgalan på söndagsnatten och sörja/fira med vin, choklad och morronrock!
Soldemor; låter jättemysigt, ska kolla upp det. Behöver inte vara jättefancy utan hellre mysigt och med bra mat.
Jag var på någon restaurang som heter/hette( var typ 4 år sen haha) Grodan eller nått åt jättegoda musslor( är svag för fisk och skaldjur).
Daa skrev 2009-02-19 11:34:08 följande:
Heloise, så ni ska på AC/DC? Kul!Min man ska se dem på söndag och han har börjat ladda... Försökte prata med honom igår en sväng, men han hade nån dvd i bakgrunden med AC/DC förstås (har absolut inget emot det, för jag gillar dem) och han kunde inte sluta guppa i takt till musiken och han hade ett fånigt leende i ansiktet. Knappt kontaktbar Sen ruskade han lite på huvudet och sa "Jag kan vara normal. Faktiskt." Och så försökte han se gullig ut. Men det ryckte fortfarande i kroppen. Rock and roll aint noise pollution. Det lär väl eskalera framåt fredagkväll. Sen drar han till Stockholm. När jag tänker efter hade det varit kul att följa med.