• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • passionsblomman

Mmmm...den där skoltden rymmer en del elände för fler än vad som är roligt.
    Jag har fått min del av skiten jag med. Snacka om att vissa saker kan flytta en tilbaka till den tiden och få en att känna sig PRECIS sådär igen...*ruskar av mig tanken'

Drick vatten m citron i först! innan du sover! eller tranbärsjuice! Så bakterierna får sig en omgång!

MulleNuh skrev 2009-02-20 21:41:07 följande:
    Fast det kom aldrig så långt.. Usch jag var mobbad under största delen av högstadietiden.. Nog är det jobbigt att prata om det, men det går bra ändå! Nu känner jag en urinvägsinfektion som kommer smyyyygandes!! Blää hatar dom!!!!Ska nog gå o sova..
  • MulleNuh

Jo den känslan ja!! Hua!!!!

Nu blev jag lite glad fr en kompis ska fixa biljett till Madonna till mig!! Så vi blir 4 tjejer som åker ner till gbg i augusti!! GUD va kul!

passionsblomman skrev 2009-02-20 21:43:44 följande:
    Mmmm...den där skoltden rymmer en del elände för fler än vad som är roligt.Jag har fått min del av skiten jag med. Snacka om att vissa saker kan flytta en tilbaka till den tiden och få en att känna sig PRECIS sådär igen...*ruskar av mig tanken'Drick vatten m citron i först! innan du sover! eller tranbärsjuice! Så bakterierna får sig en omgång!
  • passionsblomman

Du är så rolig Mulle! Du blir arg och glad omvartannat i en flygande fläng!

Då tycker jag gott du kan fylla på i gladtråden, så det arga inte blir övervikt mot det galda!

MulleNuh skrev 2009-02-20 21:48:41 följande:
    Jo den känslan ja!! Hua!!!!Nu blev jag lite glad fr en kompis ska fixa biljett till Madonna till mig!! Så vi blir 4 tjejer som åker ner till gbg i augusti!! GUD va kul!
  • MulleNuh

haha ja jag är duktig på att svänga!!
    Men jag borde skriva lite i pms-tråden me!! Har aldrig haft det förut, men IDAG!!! För i heeelvete säger jag!!!

Nej nu MÅSTE jag hoppa i bingen!!
    Go natt sötis!

passionsblomman skrev 2009-02-20 21:52:29 följande:
    Du är så rolig Mulle! Du blir arg och glad omvartannat i en flygande fläng! Då tycker jag gott du kan fylla på i gladtråden, så det arga inte blir övervikt mot det galda!
  • passionsblomman

*SJUNGER*

"En liten Mulle hoppade i sängen,
    hon ramla ner å slog sitt lilla huvé,
    barna ringde doktorn å doktorn svará
    -Isängen får inga små Mullar vara!"

Natti natt!

MulleNuh skrev 2009-02-20 21:57:55 följande:
    haha ja jag är duktig på att svänga!! Men jag borde skriva lite i pms-tråden me!! Har aldrig haft det förut, men IDAG!!! För i heeelvete säger jag!!!Nej nu MÅSTE jag hoppa i bingen!!Go natt sötis!
  • Im yours

Hahaha, vilka underbara minnen med denna trudelutt. Som dagisfröken var det ett konstant sjungande om dessa apor som hoppade i sängen.

Annars vad gäller mobbing,övergrep, och fan oss dess moster. Buuuuuuuuuuuuuuuuuu, för allt sådant. Jag ställer gärna upp som din medhjälpare i jakten på alla sorters knölar, blomman. En hammare modell större finnes. Grejen är att vissa säger att jag är livsfarlig med en hammare i handen. Man kan ju hoppas att de ryktet gått ända fram, och de stodo där och bleknade av skräck.

• passionsblomman

Wohooo! en vaken tant!! Hurra!

Ja! vad fasen, något radikalt måste göras på allvar...
    Jag blir sjuk inombords...
    Läste du i porrtråden om stackars Jessica!

Im yours skrev 2009-02-20 23:13:25 följande:

Hahaha, vilka underbara minnen med denna trudelutt. Som dagisfröken var det ett konstant sjungande om dessa apor som hoppade i sängen. Annars vad gäller mobbing,övergrep, och fan oss dess moster. Buuuuuuuuuuuuuuuuuu, för allt sådant. Jag ställer gärna upp som din medhjälpare i jakten på alla sorters knölar, blomman. En hammare modell större finnes. Grejen är att vissa säger att jag är livsfarlig med en hammare i handen. Man kan ju hoppas att de ryktet gått ända fram, och de stodo där och bleknade av skräck.
  • Daa

Godmorgon. Verkar vara ganska ensam i tanttråden, den här tiden iaf.
    Har just skickat iväg maken på hans Resa till AC/DC, så det är lite tomt i huset. Om en halvtimme ska jag iväg till stan och hitta på lite grejs. (men inte utan en ordentlig frukost, som det anstår en tant! )

Det är hemskt vad folk, vad ni här, råkar/har råkat ut för. Finner inga ord.

Kram på er. Hoppas ni får en fin lördag (åh! Det är bara -5! Varför har maken farit? Jag kan inte starta skotern själv! )

• lillabruden

godmorgon tanter kära!

Jo, att världen är full av typer har man ju fått erfara ett par gånger för mycket...men man får nog ändå komma ihåg att man blir fan så mycket bättre än dem! Killen som anstiftade misshandeln på mig rör sig fortfarande i mina vänners kretsar och hans version är en helt annan -betydligt mer nedtonad, än min! Hatar honom men jag vet att jag är en tillräckligt bra människa att ta ansvar för allt jag gör bra och dåligt. Han är bara en idiot

O mobbning har jag också fått utstå. Men men, sticks and bones may hurt my bones...but words hurt forever!
    Det handlar om att lära sina barn respekt.

Här är det snö vilket jag börjar bli lite pissed på för jag har minsann inte beställt snö!!! Och mellan 4kanaler med TV shops städprodukter så är det vädret på 4an..........................BLÄ!!! SOMMAR!!NU!!!

Nä nu ska jag till stan me tärnorna o leta klänningar till dem! wish me luck!!!! Det blir nog en pärs tror jag.....

Svar på tråden Tantvarning 3