Usch, jag får verkligen ont i magen när jag hör dig. Det är så ofattbart overkligt när man hör att det är unga människor som begår sådana gärningar. Man vill gärna tro att det är gamla äckliga snuskgubbar och så är det en ung kille.
Jag kom på en kille en gång som stod och onanerade utanför ett fönster på förskolan. Fullt med barn stod där inne och tittade på. Killen var ca 17år. Tyvärr hann han sticka innan polisen kom.
Själv blev jag antastad av en av mina föräldrars manliga vänner när jag var ca 11 år. Han var hemma hos oss, kom in i mitt rum, ställde sig bakom mig, la händerna över mina axlar och tafsade mig på brösten. (Jag var ganska tidigt utvecklad.) Jag kände bara hur äcklig han var och reste mig upp och gick ut till mina föräldrar. Men jag vågade aldrig berätta något för dem. Däremot såg jag till att jag aldrig blev ensam när han fanns i närheten. Kommer också ihåg blusen jag hade (min favorit), men den hade jag aldrig på mig efter den dagen. Har fortfarande svårt med folk som kommer bakifrån och lägger händerna på mina axlar. Beröring bakifrån utan att jag är förvarnad ger mig rysningar i hela kroppen.
Diz skrev 2009-02-20 15:32:22 följande:
Jo, tyvärr är det så. Det tog dessutom ett tag innan det hela kröp fram, och han fortsatte sätta sig brevid mig i bussen, snacka skit och vara "trevlig". Dessutom hade han mage nog att påstå att det var dottern, precis fyllda sju, som hade förfört honom á la dålig porrfilm. När alla (möjligtvis borttaget killens blåögda far) i rättssalen vet att han gjort det, och man ändå inte kan känna sig säker på att han blir dömd, då börjar man fundera på hur rättssystemet ser ut.