• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • lillabruden

tjohej!

först måste jag knipa ögonen, koncentrera mig och skicka SUPERvibbar till småttingarna som är sjuka!! *gör det nu*

Så..

Sen över till det här med övergrepp osv.
    Vi måste som samhälle ta tag i dessa problem och utbilda våra söner i respekt och vad sex innebär, och våra döttra detsamma men även vad man ska göra om det ändå går snett!
    Har ni läst om tjejen som bet av våldtäckts mannens tumme och bröt dessutom av 1 eller 2 tänder!!! Men iochmed tummen åkte så stack aset utan att fullbordat våldtäckten. Vad händer trots DNA bevis och ett sex-kriminellt förflutna? Han går FRI!

Jag blev misshandlad i gymnasiet för att jag inte ville bli kallad hora, och i rätten hotar broren till hon som misshandlade mig alla mina vänner att han ska döda dem och komma efter mig, beter sig som en apa och vakten gör ingenting!!! Inte ett skit?! Why? För det fanns regler. Jo visst, regler o lagar att skydda svinen, inte dem som blir utsatta!!!

• lillabruden

måste tillägga att efter "bara" en misshandel som nu är 8år sedan, så är jag fortfarande inte över det. Det tog mig ungefär 4-5år innan jag vågade gå själv i stan och jag har spenderat många timmar i terapi för det. Så inte känner man sig speciellt skyddad av det utopi som kallas svenskt samhälle..

• MulleNuh

Ja vilka jävla svin det finns!! USCH!!

Jag blev tokmobbad i högstadiet.
    Minns en gång då jag blev "lurad" till ett födelsedagskalas.
    Först hade dom spottat på min tårta.
    Sen samlades dom (ca 15 pers) och puckla på mig. Sparkade och slog. Kastade gräs (förnedring)

Det har också satt sina spår!!

lillabruden skrev 2009-02-20 20:27:06 följande:
    måste tillägga att efter "bara" en misshandel som nu är 8år sedan, så är jag fortfarande inte över det. Det tog mig ungefär 4-5år innan jag vågade gå själv i stan och jag har spenderat många timmar i terapi för det. Så inte känner man sig speciellt skyddad av det utopi som kallas svenskt samhälle..
  • passionsblomman

Nä, nu börjar jag grina snart!

Fy för satans djävlar vad taskiga människor är!
    Hur kom du därifrån? Hjälpte ingen dig????

MulleNuh skrev 2009-02-20 20:53:03 följande:
    Ja vilka jävla svin det finns!! USCH!!Jag blev tokmobbad i högstadiet. Minns en gång då jag blev "lurad" till ett födelsedagskalas.Först hade dom spottat på min tårta.Sen samlades dom (ca 15 pers) och puckla på mig. Sparkade och slog. Kastade gräs (förnedring)Det har också satt sina spår!!
  • MulleNuh

Jag minns inte riktigt. Eller jag minns att jag reste mig och skulle gå, och då fick jag en spark i skrevet bakifrån.
    Sen kom jag hem!

passionsblomman skrev 2009-02-20 21:25:22 följande:
    Nä, nu börjar jag grina snart! Fy för satans djävlar vad taskiga människor är!Hur kom du därifrån? Hjälpte ingen dig????
  • passionsblomman

Jag ska byta karriär.

Jag ska bli Passionsblomman Hämnerskan och skaffa en cape och damma av flygkunskaperna. Sedan mina damer-bäva månde de ondsinta, de svinaktiga och alla ärkeasen!

Särskilt under fullmåne kommer mina igripanden i historiens gång att minnas som synnerligen skräckinjagande.

På dagen har jag en liten butik där jag säljer vackra blommor för glädjens skull.

Jag kommer aldrig att avslöjas, ty ingen misstänker en lagom tjock tant i sina bästa år som pratar mycket och viftar med blommor.

• MulleNuh

haha. Ja, min syster och hennes polare drog på moppen till dom med ett basebollsträ!!

passionsblomman skrev 2009-02-20 21:36:37 följande:
    Jag ska byta karriär.Jag ska bli Passionsblomman Hämnerskan och skaffa en cape och damma av flygkunskaperna. Sedan mina damer-bäva månde de ondsinta, de svinaktiga och alla ärkeasen!Särskilt under fullmåne kommer mina igripanden i historiens gång att minnas som synnerligen skräckinjagande.På dagen har jag en liten butik där jag säljer vackra blommor för glädjens skull.Jag kommer aldrig att avslöjas, ty ingen misstänker en lagom tjock tant i sina bästa år som pratar mycket och viftar med blommor.
  • passionsblomman

Bra! Då kan jag bocka av det äckliga patrasket under avdelning "hämnd utförd"

MulleNuh skrev 2009-02-20 21:37:47 följande:
    haha. Ja, min syster och hennes polare drog på moppen till dom med ett basebollsträ!!
  • MulleNuh

Fast det kom aldrig så långt.. Usch jag var mobbad under största delen av högstadietiden.. Nog är det jobbigt att prata om det, men det går bra ändå!

Nu känner jag en urinvägsinfektion som kommer smyyyygandes!! Blää hatar dom!!!!

Ska nog gå o sova..

passionsblomman skrev 2009-02-20 21:39:53 följande:
    Bra! Då kan jag bocka av det äckliga patrasket under avdelning "hämnd utförd"
Svar på tråden Tantvarning 3