• pandis81

Bröllop 2010 nr 5

Då tjejer.
    Vi trippar snart in på 2009 och det är vårat sista år som ogifta. Sen är det våran tur.
    Vi fortsätter att diskutera allt mellan himmel och jord kring våra bröllop här på tråden.

Dom som hänger här och delar sina meningar är följande:
    Missmijah: 26 år Partille 15092009
    Pandis81: 27 år Huddinge 24042010
    Mysifer: 21 år Jönköping 08052010
    Tinzi: Sandared 08052010
    Brudgummarna: 30 års åldern Umeå xx052010
    Kenttjej: Göteborg xx052010
    Aprikos: 24 år Höör 05062010
    Enmidsommarnattsdröm: Gävle 23062010
    Fenixx: 26 år hemlig ort 03072010
    Superstarfia: 17072010
    Emmeli o markus: 22 år Borlänge 24072010
    Evasdottir10: 28 år Bjärrum 31072010
    Haennish: 07082010
    Makupala: 24 år Trosa 21082010
    LindaCecilia: 21082010
    Fruhögstadius: 20 år Morgongåva 25092010
    Svartvitabruden: 25 år Stockholm 27112010

Inga bestämda datum
    Starfish: 24 år Gävle Sommaren 2010
    Justmeandmylove: Sommaren 2010
    Rosesarered: 23 år Stockholm Sensommaren 2010
    Ullis33: 33 år Göteborg Sensommaren 2010
    Hummlan66: Sensommaren 2010
    Diz: 26 år Ekeby Sep/okt 2010
    Lillamaa: 22 år Kalix Vinter 2010
    Paradisfågel: 20 år Borlänge 201x
    Sockersmulan:

Våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html

Kram kram

• Svar på tråden Bröllop 2010 nr 5
  • Sussii

Woho Godmorgon alla flickor.
    Hoppas det mås bra i kroppen.

Iaf jag har nu slängt in mina provex på inbjudningskorten i bildgallerit. vilket tror ni på?

• Malin och Joel

Hej hej Vi vill gifta oss sommaren 2010 men har inte förlovat oss än och vill vänta med att bestämma datum till dess. Det blir förhoppningsvis till sommaren (förlovningen alltså ).

Men prel. datum är siste juli 2010

• Malin och Joel

Och nu såg jag precis att jag skrivit in fel datum i min signatur haha, jaja, det är ju inte så viktigt

• Sussii

Huvudsaken är att du vet rätt. eller så rderar du ditt nick namn och gör nytt i rätt namn? :)
    Grattis iaf :D

Fru 310910 skrev 2009-02-22 11:30:40 följande:

Och nu såg jag precis att jag skrivit in fel datum i min signatur haha, jaja, det är ju inte så viktigt
  • rosesarered

Men oj vad många nya, välkommen alla!

har varit och tittat på vår tilltänkta vigselplats nu i helgen och det kändes sådär, tyvärr
    ni som hängt här ett tag vet ju att vi tänkt oss vigselplatsen på mina svårföräldrars mark. Men nu börjar det kännas rätt ogenomförbart. Dels så var det inte alls så fint (okej det är vinter men iaf) och sen så känns det bara så...bläää..
    jag menar tänk er på landet, med en brudklänning och finkläder....
    fattar inte hur det ska gå i verkligheten.
    när man går stigen till platsen så ligger det en massa gammalt skrot överallt, så kan man ju inte ha det känns det som.
    Nej, usch tappade sugen helt efter detdär.

• MV85
    Sussii skrev 2009-02-22 10:54:11 följande:
    Woho Godmorgon alla flickor.Hoppas det mås bra i kroppen.Iaf jag har nu slängt in mina provex på inbjudningskorten i bildgallerit. vilket tror ni på?
    De var fina, men jag hade satsat på ett lite bredare band runt om istället för det som är nu Inget ont menat, bara en liten detalj som skulle få dem att kännas lite mer lyxiga i mina ögon..
  • EllaBellaG

Hej vad det skrivs denna helgen! Hinner knappt med! Välkommna alla nya! Det börjar bli ett stort glatt gäng nu!

Nu gifter vi oss: Jätteläcker klänning!
    MissM: Synd att mässan inte var nåt att ha, Hoppas det var lite värt det eftersom ni fick tårtinspiration iaf!

Rosesarered: Synd att det inte verkar OK med platsen ni tänkt er, alltid tråkigt att behöva tänka om när man har haft en bild i huvudet ett tag.

Har en pysseldag idag och har precis gjort eget papper som ligger på tork. Blev tyvärr fel färg (grönt ist för lila) men det är ju mest för att se om det funkar. Ser lite ut som hulken om händerna nu . Hopps på att kunna lägga ut en bild senare i veckan!

Verkar inte som om festplatsen blir där jag tänkt. Var alldeles för litet. Nu blir det till att tänka om, ibland är man glad att man ha gott om tid

Nu sitter jag och försöker samla ihop en musiklista, som jag tänkt överaska sambon med nästa helg, så kan vi sitta och lyssna på vilka mysiga låtar vi ska ha med på festen, samtidigt som vi myser med god mat och vin . Några låtförslag kanske?

• nu gifter vi oss
    Sussii skrev 2009-02-22 10:54:11 följande:
    Woho Godmorgon alla flickor.Hoppas det mås bra i kroppen.Iaf jag har nu slängt in mina provex på inbjudningskorten i bildgallerit. vilket tror ni på?
    Hej!

Jättesnyggt papper ni hittat! Jag håller med föregående, testa ett brett band också! Din klänning är otroligt snygg, är den införskaffad redan? Vad är det för märke?
  • Sussii

MV85 - Tack för din åsikt och jag är nog väldigt öppen för ditt förslag :P hade inte alls tänkt så först men kan tänka mig att det skulle lbi väldigt fint. JÄTTE TACK :D

Men jag vet fortfarande inte vilken av "designerna" jag ksa ha av dem 2 jag har gjort. sen om färgvalen är bra vet jag inte heller. i korten skall iaf vara ett papper i samma färg som bandet med all text på. kasnke ska välja ljusare färg på korten i vitt eller ljus rosa Hmm

• MV85
    Sussii skrev 2009-02-22 13:18:50 följande:
    MV85 - Tack för din åsikt och jag är nog väldigt öppen för ditt förslag :P hade inte alls tänkt så först men kan tänka mig att det skulle lbi väldigt fint. JÄTTE TACK :DMen jag vet fortfarande inte vilken av "designerna" jag ksa ha av dem 2 jag har gjort. sen om färgvalen är bra vet jag inte heller. i korten skall iaf vara ett papper i samma färg som bandet med all text på. kasnke ska välja ljusare färg på korten i vitt eller ljus rosa Hmm
    Jag hade tagit designen från det långa kortet, fast gjort det i storlek som det fyrkantiga... Förstår du hur jag menar? Alltså att du vänder på "borden" på det fyrkantiga kortet......
Svar på tråden Bröllop 2010 nr 5