• pandis81

Bröllop 2010 nr 5

Då tjejer.
    Vi trippar snart in på 2009 och det är vårat sista år som ogifta. Sen är det våran tur.
    Vi fortsätter att diskutera allt mellan himmel och jord kring våra bröllop här på tråden.

Dom som hänger här och delar sina meningar är följande:
    Missmijah: 26 år Partille 15092009
    Pandis81: 27 år Huddinge 24042010
    Mysifer: 21 år Jönköping 08052010
    Tinzi: Sandared 08052010
    Brudgummarna: 30 års åldern Umeå xx052010
    Kenttjej: Göteborg xx052010
    Aprikos: 24 år Höör 05062010
    Enmidsommarnattsdröm: Gävle 23062010
    Fenixx: 26 år hemlig ort 03072010
    Superstarfia: 17072010
    Emmeli o markus: 22 år Borlänge 24072010
    Evasdottir10: 28 år Bjärrum 31072010
    Haennish: 07082010
    Makupala: 24 år Trosa 21082010
    LindaCecilia: 21082010
    Fruhögstadius: 20 år Morgongåva 25092010
    Svartvitabruden: 25 år Stockholm 27112010

Inga bestämda datum
    Starfish: 24 år Gävle Sommaren 2010
    Justmeandmylove: Sommaren 2010
    Rosesarered: 23 år Stockholm Sensommaren 2010
    Ullis33: 33 år Göteborg Sensommaren 2010
    Hummlan66: Sensommaren 2010
    Diz: 26 år Ekeby Sep/okt 2010
    Lillamaa: 22 år Kalix Vinter 2010
    Paradisfågel: 20 år Borlänge 201x
    Sockersmulan:

Våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html

Kram kram

• Svar på tråden Bröllop 2010 nr 5
  • melonbuske

Humlan66: va roligt :D själv vaknade jag imorse och kände "hjälp va jag måste göra nåt åt mitt hår" :P så njut åt mig också :D

• Humlan66

melonbuske .

ha ha ja det ska jag göra nu ska det här blonda yrvädret ut och göra stan osäkert iaf ;)

Ni får ha en bra dag brudar

kram på er

• melonbuske

Humlan66: ha en underbar dag! själv ska jag dra upp sambon (fast han är så söt när han ligger där och sover) och sen blir det frukost :)

• MV85

God "morgon" brudar!
    Här har hänt lite under tiden jag sov ja... Själv har jag inte släpat mig ur sängen än, utan ligger med laptop i knät och kuddar bakom ryggen o läser ifatt morgonens skrivande medan jag tittar på scrubs på tv
    Jag vet, jag har lyxliv

Ska fixa upp bild på mitt provkort när jag är igång lite mer, men än får ni nog vänta några timmar till!

P.S Någon som känner för att klippa mitt hår? Jag "får inte" färga det.. men klippa måste jag nu!

• Leilani

Önska mig lycka till idag tjejer! Jag och sambon ska iväg och testa mouserande rose viner ikväll inför bröllopet och imorgon ska vi ha frukostbuffe på det stället vi helst vill ha festen på. Syns söndag efter lunch som tidigast :)

• makupala

halloj tjejer!
    sitter här och längtar efter min klänning..
    skrev ett mail till dom som syr upp den igår och frågade
    hur det gick och om de kommer att skicka en bild på den
    innan den skickas iväg till mig.. hade idag fått svar som.. hmm.. ja inte gjorde mig direkt klokare.. haha..
    helt obegriplig engelska..

så det är väl bara att fortsätta drömma o längta efter min klänning och hålla tummarna för att den kommer snart..

kram på er och välkomna alla nya!

• 28 Aug

Hej tjejer,
    Tagit en paus i städadet (igen) och karln åkte och köpte mina ha-begär som så fint dykt in Surfar runt klänningar just nu men inser att de flesta är för fina och klassiska för min stil Kommer se så fel ut på mig.

• MV85

Nu har jag fixat bild på våra inbjudningskort åt er! Bara o kika i mitt galleri för er som är nyfikna

• EllaBellaG

Humlan66: Grattis till din "god hairday", de är sällsynta

Leilani: Lycka till med provningen!

Gällande inbjudningskort så har vi inte riktigt bestämt oss. Hade en ursprunglig idé, men så fick jag ju jättefina handgjorda papper och kuvert av min pappa (som förövrigt äger ett tryckeri). Så nu får vi tänka om.

Eftersom lavendel kommer vare ett återkommande tema för oss, så funderar vi på att göra eget papper, som vi färgar svagt lila och "pressar in" lavendel blommor och blad i, som vi sen klipper tunna remsor av och sätter runt själva inbjudningskortet. Så kan man använda pappret till bordsplacering också!

Vad tror ni om det? Måste nog prova först och se om det överhuvudtaget funkar. Får bli ett sommarprojekt.

Sen så hade det ju nanturligvis varit enklast att trycka inbjudningarna hos pappa, men då förstörs ju överaskningen. Funderar på att gå till gamla Linköping där det finns ett tryckerimuseum, de tar ju emot lite grejer, och det borde ju passa dem med det pappret.

• Fenixx

välkommen alla nya!

Leilani>> åh vad skoj att smaka viner och se på stället ni ska vara på.

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 5