• nennesjuttioåtta

Lös biljett till barnkarusellen!

Välkomna nya som gamla tivolibesökare!

Nu drar en ny tur av barnkarusellen igång! Kliv på och du får uppleva en galet snurrig tid: Att bli illamående, spy, klämma ut vattenmeloner genom små hål och vinna högsta vinst på Tombolan och efteråt tycka att det var en jäkla häftig upplevelse och direkt efter det sätta sig i den familjevänliga berg- och dalbanan. En del tycker den är hysteriskt rolig, även om vissa bitar av turen kan kännas lite jobbiga. Men hur vanligt är det att få sova när man är på nöjesfält - EGENTLIGEN? Det är bara att gilla läget, och har du väl klivit på kommer du aldrig av!

Vissa av oss har, enligt lagen om all tings jävlighet, ställt oss i fel kö och väntar fortfarande på att få kliva på...

Men i väntan på att det ska bli dags för nästa tur så finns ju förstås Flumride som alla får åka med gratis (även de som redan sitter på bergbanan får respit för en tur då och då, utan att passera Gå). En helt fantastisk skapelse där vi glada i hågen får åka stock, bli våta och få en hisnande avslutning som killar rejält i magen, förhoppningsvis med en hel del sprut och om det känns bra så får vi åka ett varv till.

Nu åker vi!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-02 17:37
    Attans, jag glömde ju nämna att vi som står i fel kö såklart hamnar av misstag i kön till Fritt fall ibland. Otäck upplevelse men vet inte om väntan innan nedsläpp är värst eller själva nedfärden. *ryser* Dock landar vi med fötterna på jorden till slut, mycket tack vare alla ni andra som tar emot oss så vi landar mjukt.

• Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!
  • fru AM

Tack MSW! Som du ser så använder hon vagnen mest för att frakta sina shoppingkassar - dockan får inte ens vara med ...

• Mrs  B

Hej hej!!!!!!!!!!!!!!!!

Ägg
    Kokta = gillar liksom BS bara vitan
    (min syster gillade bara gulan så det var perfekt när vi åt frukost med ägg )
    Max ÄLSKAR kokt ägg i kopp!!!!!!!!!!!!
    Stekt ägg = sådär, men make ÄLSKAR det
    Omelett = sådär

Syskonår
    Tycker det är perfekt med 3 år emellan!!!

Smoothie
    ÄLSKAR jag och Max. Brukar variera mellan olika frukter, men Max vill helst ha hallon, blåbär och banan.
    Ett bra mellanmål på dagis......

Telis
    Skickar snart nya bilder!
    Tack för du tog tag i det hela!

Välkommen sockerråttan!!!!!!!!!!!1

• Fru E

AM-blir kanske en dyr tjej i drift snar då om hon börjar bli en shopping fantast redan nu

• Telemarkgrrl

Så där, nu är ytterligare lite nya foton inlagda.

• Ore

Aaaah, måste hem och leta upp ett foto och skicka in!!! Så jag får se litet bilder på er...

• BrudSommar2006

Telis, jag har fortfarande inte fått ditt mail, jag förstår ingenting. Jag har tom skickat ett mail till min privatmail från min jobbmail ifall att det skulle vara något strul men det kom fram. Jag mailar dig min jobbmail så kanske du kan prova igen?

• Telemarkgrrl

BS, nu har jag skickat länken till båda dina adresser. Nu måste det väl ha funkat?

• BrudSommar2006

Åh, tack Telis, nu kom det fram på en gång! Märkligt, jag hann bli riktigt nyfiken. Tänk att vi har ett nytt album, tjoho. Stora applåder till Telis!

• BrudSommar2006

Fast till privatmailen har det fortfarande inte kommit, mystiskt. Har letat bland spamen också men icke.

• BrudSommar2006

Vad jag sitter och fryser! Dricker en massa te men nu ger jag upp, så fort koppen är tom är det ju lika illa igen och sedan får man bara springa på toaletten istället. Måste skaffa fler varma koftor, hemma är det ingen fara men på jobbet. Men vänta, jag har ju ett extra element.

Ah, ett knapptryck och massa bränd doft senare - värme!

Maken och mina föräldrar kräver en önskelista, stress!

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!