• nennesjuttioåtta

Lös biljett till barnkarusellen!

Välkomna nya som gamla tivolibesökare!

Nu drar en ny tur av barnkarusellen igång! Kliv på och du får uppleva en galet snurrig tid: Att bli illamående, spy, klämma ut vattenmeloner genom små hål och vinna högsta vinst på Tombolan och efteråt tycka att det var en jäkla häftig upplevelse och direkt efter det sätta sig i den familjevänliga berg- och dalbanan. En del tycker den är hysteriskt rolig, även om vissa bitar av turen kan kännas lite jobbiga. Men hur vanligt är det att få sova när man är på nöjesfält - EGENTLIGEN? Det är bara att gilla läget, och har du väl klivit på kommer du aldrig av!

Vissa av oss har, enligt lagen om all tings jävlighet, ställt oss i fel kö och väntar fortfarande på att få kliva på...

Men i väntan på att det ska bli dags för nästa tur så finns ju förstås Flumride som alla får åka med gratis (även de som redan sitter på bergbanan får respit för en tur då och då, utan att passera Gå). En helt fantastisk skapelse där vi glada i hågen får åka stock, bli våta och få en hisnande avslutning som killar rejält i magen, förhoppningsvis med en hel del sprut och om det känns bra så får vi åka ett varv till.

Nu åker vi!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-02 17:37
    Attans, jag glömde ju nämna att vi som står i fel kö såklart hamnar av misstag i kön till Fritt fall ibland. Otäck upplevelse men vet inte om väntan innan nedsläpp är värst eller själva nedfärden. *ryser* Dock landar vi med fötterna på jorden till slut, mycket tack vare alla ni andra som tar emot oss så vi landar mjukt.

• Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!
  • fru AM

Vad tråkigt Sockerråttan! Är det så att make vill att det ska vara lite hemligt om och när ni försöker få barn? Kram!

• nennesjuttioåtta

Nämen sockerråttan, vad hände?!??!

Lappis
    hahah, jag skålar hellre med polarn Roger än med Pol Pott. oj, vilka årgångar! När hade ni tänkt sprätta dem?

• nennesjuttioåtta

Jag hade en cykel om 40 dagar första pergotime-kuren. den som skulle sätta fart på kulorna. Nej, äggen menar jag. Jj, ni hajar.

• nennesjuttioåtta

AM
    Hahhaa jag skaaaaaaaaaaa någongång.

• Fru E

Flisa80-denna månaden hade jag en cykel på 40 dagar men tittar jag tillbaka så har nästa månad sen varit "normal" igen. Tror det kan vara ganska vanligt att den hoppar hit och dit när man precis slutat med alla hormoner

Sockerråttan-

• Ore

Men sockerråttan, du kan vara här ändå. Det är inte alltid det pratas ÄL och BIM och overaller och barnvagnar. Det pratas även vin, sex, tvättstugor, mat, maskerader, bröllop och en hel massa annat...

(Och jag känner för övrigt att jag måste börja fundera allvarligt på vilken maskeraddräkt jag ska ha, med tanke på Lappis kanonskörd...)

• nennesjuttioåtta

Liten (fasena tt jag aldrig lär mig, nu skrev jag mindre först igen!! Eller vänta nu.... *rabblar Liten, Mindre, Minst* Jo nu är det rätt.)
    Har ni varit på fler visningar??!?!

Vi har fått upp värmen i huset nu. Men tofflorna är fortfarande på! Fast idag beställde vi en luftvärmepump som levereras om 2 veckor så det ska väl sätta fart på lite grann (utom på elmätarn då).

BAJS! Hade vi skrivit på papprena med banken idag istälet för i måndags så hade vi sparat 500 spänn i månaden. Vi band en del och har en del rörligt men så neeeesligt!

• nennesjuttioåtta

Jajsustdet Ore, där sa du nåt!
    LAPPIS! Vad är temat nu igen? *hoppas hon svarar Simpsons för det har jag färdigt redan*

• nennesjuttioåtta

Och var är piggelainen?!?!?! Hohoooooooo....

• sweetstreet

Åååå vad fint med galleriet!!! Så STORA allas barn har blivit! Helt galet ju!!!!
    jag ska skicka in lite fler bilder till dig Telis.
    Så kan du lägga upp dem också.
    Har ju inte skickat något alls sedan de första bilderna dagen hon föddes. Fy på mig!

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!