• nennesjuttioåtta

Lös biljett till barnkarusellen!

Välkomna nya som gamla tivolibesökare!

Nu drar en ny tur av barnkarusellen igång! Kliv på och du får uppleva en galet snurrig tid: Att bli illamående, spy, klämma ut vattenmeloner genom små hål och vinna högsta vinst på Tombolan och efteråt tycka att det var en jäkla häftig upplevelse och direkt efter det sätta sig i den familjevänliga berg- och dalbanan. En del tycker den är hysteriskt rolig, även om vissa bitar av turen kan kännas lite jobbiga. Men hur vanligt är det att få sova när man är på nöjesfält - EGENTLIGEN? Det är bara att gilla läget, och har du väl klivit på kommer du aldrig av!

Vissa av oss har, enligt lagen om all tings jävlighet, ställt oss i fel kö och väntar fortfarande på att få kliva på...

Men i väntan på att det ska bli dags för nästa tur så finns ju förstås Flumride som alla får åka med gratis (även de som redan sitter på bergbanan får respit för en tur då och då, utan att passera Gå). En helt fantastisk skapelse där vi glada i hågen får åka stock, bli våta och få en hisnande avslutning som killar rejält i magen, förhoppningsvis med en hel del sprut och om det känns bra så får vi åka ett varv till.

Nu åker vi!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-02 17:37
    Attans, jag glömde ju nämna att vi som står i fel kö såklart hamnar av misstag i kön till Fritt fall ibland. Otäck upplevelse men vet inte om väntan innan nedsläpp är värst eller själva nedfärden. *ryser* Dock landar vi med fötterna på jorden till slut, mycket tack vare alla ni andra som tar emot oss så vi landar mjukt.

• Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!
  • nennesjuttioåtta

EA
    men HUuuuuh! Det låter ju skitläskigt! Och ONT!

Och att bara slå av halva tänderna mot badkarskanten - RYYYS!

• Page

Nähä, nu är det dags att städa lite. J fyller år i dag och då kan det vara skönt om det är rent hemma.

• Fru E

Nenne-när det hände var maken lite på "pickalurven" så det var nog mest jag som var skärrad och höll på att svimma medan han skämtade med sköterskorna *skratt*

• Telemarkgrrl
    _koko_ skrev 2008-11-19 13:58:51 följande:
    Telis - Vi kan väl äta lunch? Jag ska till sturegallerian på fredag, t ex, och hämta ut en upplevelsepresent.
    Toppen, det gör vi!
  • fru AM
    _koko_ skrev 2008-11-19 13:58:51 följande:
    Jag ska till sturegallerian på fredag, t ex, och hämta ut en upplevelsepresent.
    Det är BRA koko!

Telis: Du har säkert rätt! Men visst vore det smart om man kunde köpa frysta på ica?!
  • nennesjuttioåtta

Koko
    hahahaha jag tänkte mest testa och se om han skulle slänga sig på telefonen. Eller ok, det var inte så snuskigt. Beror på hur man ser det. Den var inte instoppad någonstans men om du tänker dig ett mörkt rum, och någon HELT PLÖTSLIGT lyser upp sitt ansikte underifrån så man ser lite läskig ut? Nej, det var inte så han gjorde men däremot en fin spotlight rätt på paketet 8nyduschad och fräsch som en nyponros). Han är för charmig! Han tänkte nog inte på att jag inte sover med linserna i men jag sa att det var väldigt fint. Får väl hoppas på Da capo ikväll. *bravo, braaavoooouuu*

• _koko_

Kan man sätta en trappgrind på vindstrappan?

Lappis - Lyxförpackning, är den inslagen i cellofan med en sidenrosett om då?
    Lovar att försöka slappna av och det kommer att dröja innan vi ger oss på en ivf igen, fast jag kan ändra mig om jag börjar få väldigt ont igen. Nu gick mensvärken över och jag tror det var "vanlig" mensvärk och inte endorelaterat, men när det gjorde som mest ont i morse var det jobbigt. MEN endo-mensvärk går inte över på flera dagar och är ju ligga-ner-i-fosterställning-och-vilja-dö-ont.

• nennesjuttioåtta

i måndags skickade P ett mail där han frågade hur det stod till. För han hade inte hört av mig på hela dagen (vi rings ju elelr msnar rätt ofta annars). och sen sa han: Du har ju inte ens varit inne på BT så jag blev riktigt orolig!

• nennesjuttioåtta

AM
    Hmmm, svår fråga. Förslag mottages tacksamt!

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!