• nennesjuttioåtta

Lös biljett till barnkarusellen!

Välkomna nya som gamla tivolibesökare!

Nu drar en ny tur av barnkarusellen igång! Kliv på och du får uppleva en galet snurrig tid: Att bli illamående, spy, klämma ut vattenmeloner genom små hål och vinna högsta vinst på Tombolan och efteråt tycka att det var en jäkla häftig upplevelse och direkt efter det sätta sig i den familjevänliga berg- och dalbanan. En del tycker den är hysteriskt rolig, även om vissa bitar av turen kan kännas lite jobbiga. Men hur vanligt är det att få sova när man är på nöjesfält - EGENTLIGEN? Det är bara att gilla läget, och har du väl klivit på kommer du aldrig av!

Vissa av oss har, enligt lagen om all tings jävlighet, ställt oss i fel kö och väntar fortfarande på att få kliva på...

Men i väntan på att det ska bli dags för nästa tur så finns ju förstås Flumride som alla får åka med gratis (även de som redan sitter på bergbanan får respit för en tur då och då, utan att passera Gå). En helt fantastisk skapelse där vi glada i hågen får åka stock, bli våta och få en hisnande avslutning som killar rejält i magen, förhoppningsvis med en hel del sprut och om det känns bra så får vi åka ett varv till.

Nu åker vi!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-02 17:37
    Attans, jag glömde ju nämna att vi som står i fel kö såklart hamnar av misstag i kön till Fritt fall ibland. Otäck upplevelse men vet inte om väntan innan nedsläpp är värst eller själva nedfärden. *ryser* Dock landar vi med fötterna på jorden till slut, mycket tack vare alla ni andra som tar emot oss så vi landar mjukt.

• Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!
  • Lapinette

Köpte alltid med mig tarte tatin + lite ostar när jag var nere i Frankrike. Min dåvarande pojkvän älskade äppelkaka. Mums!

Har precis läst att en av tjejerna som lyckades bli gravid på sin sista IVF har utomex. Skit och fan! Har för mig att det var något liknande vid förra IVF'n.

• Telemarkgrrl

Lappis, då är det nog samma tjej som jag berättade om.

• fru AM

HAr man inget för sig kan man läsa skvaller på flashback.se (deras forum)
    hälsar AM dovt från soffan

• Fru E

AM-du vet ju att man inte ska vara inne på FL, finns en masssssa läskiga människor där ;)

Nä världen är verkligen inte rättvis!
    Två av mammas systrar gick bort i bröstcancer innan min mamma gick bort så totalt 3 systrar av 5 syskon =(

• fru AM

EA&MJ skrev 2008-11-19 15:59:29 följande:

AM-du vet ju att man inte ska vara inne på FL, finns en masssssa läskiga människor där ;)
    KAn säga att de inte är helt sunda på flashback heller ...

Världen är SLUMPARTAD har jag kommit fram till. Om man inte tror på ÖDET istället (fast det gör jag bara när det är något positivt som händer - annars slumpen)
  • MSW

Am: han somnade under tiden.. men han är juh bara knappt tre månader så han förstår juh inte att tycka något om det!

EA: Nej det är juh förståss sant.... Fast jag funkar så att jag gör ingenting de flesta dagar och sedan kommer andan på och då blir jag super effektiv.. Har nu strukit andra gardinen OCH plockat ur OCH i diskmaskinen..

Och, håller med, livet är inte ett dugg rättvist..

• Liten med Mindre

Gaaaah! Ingen har lagt något bud än på huset, och 3-4 är kvar som inte sagt nej (inkl vi). Usch vad svårt att veta hur mycket ett hus är värt, och om utgångsbudet är satt lågt eller högt.

Nåja, får fundera till imorgon.

• fru AM

Spännande Liten! Har du en länk till huset?

Själv har jag fastnat i en skvallertråd på flashback som avhandlar krämigt skvaller om fam Philipsson. Man hisnar rodnar och häpnar! Dirty Sexy Money fast på svenska ...

• Liten med Mindre

AM, du är inboxad en länk...

Hur mycket fokus på jobbet blir det nu månne...

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!