• nennesjuttioåtta

Lös biljett till barnkarusellen!

Välkomna nya som gamla tivolibesökare!

Nu drar en ny tur av barnkarusellen igång! Kliv på och du får uppleva en galet snurrig tid: Att bli illamående, spy, klämma ut vattenmeloner genom små hål och vinna högsta vinst på Tombolan och efteråt tycka att det var en jäkla häftig upplevelse och direkt efter det sätta sig i den familjevänliga berg- och dalbanan. En del tycker den är hysteriskt rolig, även om vissa bitar av turen kan kännas lite jobbiga. Men hur vanligt är det att få sova när man är på nöjesfält - EGENTLIGEN? Det är bara att gilla läget, och har du väl klivit på kommer du aldrig av!

Vissa av oss har, enligt lagen om all tings jävlighet, ställt oss i fel kö och väntar fortfarande på att få kliva på...

Men i väntan på att det ska bli dags för nästa tur så finns ju förstås Flumride som alla får åka med gratis (även de som redan sitter på bergbanan får respit för en tur då och då, utan att passera Gå). En helt fantastisk skapelse där vi glada i hågen får åka stock, bli våta och få en hisnande avslutning som killar rejält i magen, förhoppningsvis med en hel del sprut och om det känns bra så får vi åka ett varv till.

Nu åker vi!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-02 17:37
    Attans, jag glömde ju nämna att vi som står i fel kö såklart hamnar av misstag i kön till Fritt fall ibland. Otäck upplevelse men vet inte om väntan innan nedsläpp är värst eller själva nedfärden. *ryser* Dock landar vi med fötterna på jorden till slut, mycket tack vare alla ni andra som tar emot oss så vi landar mjukt.

• Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!
  • _koko_

Jag ska också gå hem nu. Äntligen är den här dagen över, men stort tack till alla er som trots allt gjort den förhållandevis behaglig. Vi hörs i morgon.

• Lapinette

Heeeeeeeeeeejddddddddddåååååå allihop!

Plugg in ... här är det stora pampers som gäller ... något annat skulle inte funka.

//blöjkaninen

• fru AM

Hejdå tjejer! Med eller utan Pampers. Håll tummarna för mig i morgon kl 8.20? KRAM!

• Mrs  B

Kramar till Nenne!!!!
    Och alla andra som också vill ha.......

Var på bvc med Malte idag för 10 mån kontroll och han gick igenom fast han var hängig och hade gått ner i vikt.
    Läkaren gjorde en grundlig undersökning men kunde inte hitta något annorlunda. Men jag tjatade på och har nu fått Brikanyl utskriven för att han rosslar och är tät. Ska hämta ut det imorgon.
    Sen fick vi en ny tid om en månad för att se hur Malte mår då....

• gosnosen

Jag är ledsen Nenne att inseminationen inte verkar ha fungerat! Ska ni verkligen fortsätta med inseminationer? Varför inte gå direkt på IVF? Insemination ger väl inte särskilt mycket högre chans att lyckas än egna försök? Minns inte riktigt hur det var, har för mig att Lappis har bättre koll på det.

AM - Håller tummarna för dig imorgon 8.20. Det kommer att gå bra!!!

Håll gärna tummarna för mig imorgon 8.30, att ägg-uslingarna har valt att hålla sig fast och är många och fina. Känns väl inte så troligt, men hoppas gör man ju iallafall...

• Ore

Ska hålla tummarna för både AM och gosnosen imorgon. Ni får en tumme var, och jag offrar gärna stortårna också för ändamålet. Skit samma att alla på jobbet kommer skratta åt mig när jag ska försöka gå med tårna i kors, och chefen ska inte tro att han kan be mig göra något som innefattar något annat än att prata just då. Jag planerar alltså in arbete som involverar prat, utan telefon, under den tiden...

LYCKA TILL, BÅDA TVÅ!!!!!!!!!!

• Fru E

Få se nu.....hur många tummar kan jag hålla........två på händerna och sen borde stortårna räknas med så i alla fall fyra.....och sen kanske jag kan "låna" makens med

Håller alla "mina" tummar för er gosnosen och AM!!

• Fru E

Visste inte att FamiljeLiv har en egen tidning som de skickar ut......fick en i brevlådan nyss......har inte läst den än så vet inte om den är bättre än deras sida

• Telemarkgrrl

Koko, jag är ju världens sämsta människa! Jag missade att kommentera att du fått mens idag. Usch, vad jobbigt. Sympatikramar!!

Jag fattar inte varför tantjäkeln inte kan komma till mig istället, jag VILL att hon ska komma!

• Telemarkgrrl

AM, du verkar ha koll på det mesta, vet du om man kan få tag på körsbär så här års?

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!