• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 3

Tiden går fort när man har roligt och snart är det 2009 och dags för oss att bli gifta!

Mars:
    7: Hummle
    Maj:
    Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Artist, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    Carolin1979
    skruttgumma

Juni:
    MD2009

Augusti:
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Göteborg, exakt plats och kyrka än så länge hemligt
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html

Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 12:05
    Och här är nya fika-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3123203.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-10 11:26
    Här är tränings-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3151080.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-12 20:13
    Majbrudarna leder än så länge

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2: Tizia
    Artist, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    Carolin1979
    skruttgumma

Juni:
    MD2009
    Stellajsj

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15 MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 3
  • Tx2

Vad imponerad jag blir av er! Önskar att jag hade karaktär.

Hummle: Vad kul med en kompis att bubbla av sig med. Det är det jag har haft bt-flickorna till. Även om mina närmaste gärna vill vara med o planera för dem inte tror att det existerar giftermål så är det så kul att få höra någon annans tankar och idéer.

• Vendel och Angelica

Mars:

Maj:
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    Tizia
    Myrmor, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    skruttgumma

Juni:
    18: Stellajsj, Grekland

Augusti:
    15: MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset

Okotber:
    Carolina1979

December:

Ändrade bara på Carolina1979 Det stod Carolin1979...

Tx2 Spännande med OSA svar :)

Varit på stan lämnat tbx mina skor, fick tillgodo... men tydligen ska det komma in skor i samma stil, färg mm, med lägre klack (snart) så jag väntar spänt

Nu ska det fixas middag!

Artist o Tx2 vilken dag passar er bäst att ses nästa vecka? Har lite jag ev ska boka in så jag vill ju så klart ha er med i vecko planen!

• Tx2

Nu har två tackat ja. Lite lättad, då blev inte postlådan utsatt för eld Väntar på att mina vänner skall komma hem o hitta sina inbjudningar.

Låter bra, så att du får dina guldskor! Undrar när vårskorna kommer in.

Som det ser ut nu så kan jag vilken dag som helst. Skall bara kolla med flicksen så jag inte har lovat bort mig för klännings-letning.

• hummle

Tx2: ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ va kul m svar, visste alla? lr hur va d m d? har du lagt in inbjudningskorten så nån som jag kan kika? *nyfiken SÅKLART*
    o d e helt lovely att bubbla om d med en vän som går i samma tankar blir en helt annan grej ju. min tärna (sk hederstärna) e gift men inte kyrkligt lr m tillställning efteråt men finns alltid för mej. hon har lovat stark att inte låta mej bli någon zilla
    hoppas jag hinner bubbla nått m er innan jag gifter mej hade som tidigare sagt vart snajsigt...

• hummle

Vendel och Angelica skrev 2009-01-08 09:58:03 följande:

så dana har de helt klart på Arkivet! finns inte rätt färg o tillräkliht många så kan de fixa rätt snabbt! De gör dem själva i butiken!Kom på nu att Matton har oxå, men vet ej öppet tider på lö så kolla först!
    ååååå har d hade d vart lovely. men hittar man d på deras respektive hemsidor? i så fall vart/hur för jag tycker mej ha letat men inget funnit. vart har matton butik i stan då? TACK så för tipset
  • Vendel och Angelica

tror inte att man ser så mkt av ngt av det på nätet i butikerna,
    men Arkivet vet jag har Matton har med men de är stängda på lördagar, det är ju en kontora affär i 1a hand... men de har inkidos kort sortiment! Men spana på Arkivet och InEx... dock stänger de väl 15 el så på lördagar o stängt på söndagar!

hummle skrev 2009-01-08 18:03:06 följande:
    Vendel och Angelica skrev 2009-01-08 09:58:03 följande:
    ååååå har d hade d vart lovely. men hittar man d på deras respektive hemsidor? i så fall vart/hur för jag tycker mej ha letat men inget funnit. vart har matton butik i stan då? TACK så för tipset
    Tx2 hon sa i butiken att de bör börja komma i slutet av januari och det är ju inte så lång väntan
  • hummle

angelica: jo tidig stängnin vet jag att d e på InEx men jag har inte hittat sånna kort där. hoppas på arkivet då o går naturligtvis en sväng om InEx igen. hittade vart matton har sin butik iaf tidig o låååång dag i stan låter d som iaf
    vart har du köpt skorna? e oxå på jakt efter pjuks o har inte kollat upp nått sånt alls.

hur hade ni gjort tjejer m skor i mars månad? pums, stövlett lr stövel? förslag någon?!

• Carolina1979

Mars:

Maj:
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    Tizia
    Myrmor, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    skruttgumma

Juni:
    18: Stellajsj, Grekland

Augusti:
    15: MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset

Oktober:
    10: Carolina1979, Lindome K:a, Lindome Församlingshem

December:

• Danielaa

Hallå girls!

Va ni skriver då! Glömmer ju typ allt jag ska svara på, har ju flera sidor å läsa ikapp...!

Diet prata ni iaf om... Jag har precis kommit igång me min träning igen, å så försöker jag äta nyttigare! Ingen diet som heter nåt men den funkade bra för mig förra gången iaf, då gick jag ner 10-12 kg ganska snabbt å rätt lätt! Så tänkte gå ner en del runt magen nu inflr både SB-fotograferingen å såklart BRÖLLOPET!

Tx2: WOW, häftigt å fått positiva svar på bröllopsinbjudan! Blir plötsligt väldigt verkligt när man tänker så...!

Ska fortsätta me inbjudningarna ikväll tänkte jag, har lixom blivit alldeles för sackande me de den sista tiden...! Ska bara samla lite energi först!

Carolina: Jag ahr säkert frågat innan... Bor ni Lindome? Eftersom ni ska ha vigseln här å även festen?

Förresten, SB, jag har bytt "klädval", IGEN... De jag köpte blev jag inte alls nöjd me sen så de har jag lämnat tillbaka...! De i rött å svart som Artist hjälpte mig välja färg på... Nu blev de ett väldigt enkelt men fint set me svart bh me rosa (oväntat? ) kant längst upp å typ "korsett-snörning" mellan pupperna å matchande trosa till me sån snörning baktill.. å svarta stay-ups å strumpehållare ska jag ordna oxå! Va tror ni om de...? Blir de tråkigt kanske...? Kanske skulle ha nåt "mer speciellt" som jag tänkte först...?

Angelica: Tror den klänningen komemr bli jättebra, de e ju jättekul å designat själv oxå! Tror du e "nervös" nu när den e beställd å allt blir lite "slutgiltigt"....? Den känslan får jag iaf så fort jag tänker på att jag borde beställa min klänning... Även om jag VET att ajg ÄLSKADE den när jag provade den i affären me Tx2...!

Åså va de massa annat jag skulle svara på.. hmm...Kommer inte påd e nu.. Nu e de nattis-saga me prinsen på schemat!

Puss å kram

• Danielaa

hummle: Stövletter/Stövlar e ju riktigt snyggt, finns ju massa snygga brudmodeller! Så i mars tror jag de skulle va riktigt snyggt!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 3