• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 3

Tiden går fort när man har roligt och snart är det 2009 och dags för oss att bli gifta!

Mars:
    7: Hummle
    Maj:
    Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Artist, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    Carolin1979
    skruttgumma

Juni:
    MD2009

Augusti:
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Göteborg, exakt plats och kyrka än så länge hemligt
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html

Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 12:05
    Och här är nya fika-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3123203.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-10 11:26
    Här är tränings-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3151080.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-12 20:13
    Majbrudarna leder än så länge

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2: Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Artist, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    Carolin1979
    skruttgumma

Juni:
    MD2009
    Stellajsj

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15 MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 3
  • Vendel och Angelica

så dana har de helt klart på Arkivet! finns inte rätt färg o tillräkliht många så kan de fixa rätt snabbt! De gör dem själva i butiken!
    Kom på nu att Matton har oxå, men vet ej öppet tider på lö så kolla först!

hummle skrev 2009-01-08 09:49:55 följande:
    angelica: hoppas vi menar samma nu, alltså kuvert som viks upp o blir ett kort... ska t stan på lördag iaf o kuta runt medan barn o m2b e hemma. ja d e så olika m hur man "klickar" m någon, huvudsaken e ju att vi får d vi vill haMyrmor: TACK! för alla tips ska kolla på lördag då, känns som en lååååång dag i stan inte för att jag träffat nån av er men hade ju vart kul om man gjorde e istan som sagt på lördag nån som ska in?
  • Tx2

Hummle: Menade efternamn. Är rädd att han skall ångra sig, men då kan jag skicka in redan nu ihop med hindersprövningen och ev ändra längre fram. Verkar som om jag får behålla mitt.
    Hade gärna hjälpt till på lördag, men vi skall iväg o kika på lokalen.

Vi skapade en kalender på datorn där vi skall skriva in när vi är uppbokade och ha som planeringskalender. Ifall vi får förfrågningar på lämpliga datum för möhippa/svensexa. El ja, jag vet att min tjejer redan har efterfrågat datum och T inte alls har koll på vad jag har för mig.

Angelica: då skall jag kika in glitterlimmet på inex. Hade varit kul om tack:et glittrade lite.

• Vendel och Angelica
    ja glitter är NICE!! Ska du fixa det typ nu el vill du ses med Artist o mig i veckan som kommer?

Jag ska ta mig i kragen o fixa mig så ska jag in o lämna tbx mina skor *snyft*

Sen så vet jag inte om det är min deppressiva sida - med ångest som tänker.. men jag funderar på om jag inte ångrar att jag inte beställde "min" klänning fr Lillsessan utifrån den skissen jag hade där... Har sett massor av klänningar som hon har fixat och de är to die for...
    Men det är väl inte en suck att ev lämna tbx klänning mot pengar.. så jag jag vet inte...
    Tx2 skrev 2009-01-08 10:12:59 följande:
    Hummle: Menade efternamn. Är rädd att han skall ångra sig, men då kan jag skicka in redan nu ihop med hindersprövningen och ev ändra längre fram. Verkar som om jag får behålla mitt.Hade gärna hjälpt till på lördag, men vi skall iväg o kika på lokalen. Vi skapade en kalender på datorn där vi skall skriva in när vi är uppbokade och ha som planeringskalender. Ifall vi får förfrågningar på lämpliga datum för möhippa/svensexa. El ja, jag vet att min tjejer redan har efterfrågat datum och T inte alls har koll på vad jag har för mig. Angelica: då skall jag kika in glitterlimmet på inex. Hade varit kul om tack:et glittrade lite.
  • Tx2

Jag hänger gärna på dig o artist nästa vecka. Så kanjag kanske ta med mig en bild o förklara för experten

Du vet att jag tycker att din klänning är supersnygg, även om jag inte sett dig i den så är jag övertygad om att du kommer att vara otroligt vacker i den! Och hade du beställt från lillsessan så är det inte säkert att den hade blivit som du tänkt dig. Men det är bara du som kan avgöra.

• Myrmor

hummle: glömde ett par affärer (vi gick ju typ överallt ). Vi var på (joy, flash, monki,) och en liten affär i femmanhuset på våningen över indiska. Där fanns också en hel del finklänningar

• J D

Vendel och Angelica skrev 2009-01-07 21:56:12 följande:
    JD Det finns dubbelhäftande tape på rulle, super tun! Kolla på InEx och Arkivet det brukar finnas i alla fall 2 olika bredder annars så finns sykompaniet.se/index1.html finns en del där med att beställa!Vi kan ta det nästa vecka Artist! Nemas problemas!!

Tack!

• Myrmor

Tx2: Testade med skrivarpapper, men dét blev lite tunt eftersom vi inte har nån framsida att vika för . Vi tar en tur med angelica nästa vecka och löser alla våra pysselpuckoproblem . Måste hitta nåt snyggt att "försluta uppviken med" också.. (typ som när man lackar på jul). Fast har hört att lack gärna spricker, vax kanske?? Herregud vad dålig jag är på sånt här

• Vendel och Angelica

tack söta
    Vet att jag inte är på topp just nu
    Den är strålande vacker klänningen...
    är ant bara en dålig dag idag...

Tx2 skrev 2009-01-08 10:29:18 följande:
    Jag hänger gärna på dig o artist nästa vecka. Så kanjag kanske ta med mig en bild o förklara för experten Du vet att jag tycker att din klänning är supersnygg, även om jag inte sett dig i den så är jag övertygad om att du kommer att vara otroligt vacker i den! Och hade du beställt från lillsessan så är det inte säkert att den hade blivit som du tänkt dig. Men det är bara du som kan avgöra.
  • Tx2

Aha, så du har inget dubbelkort som du fäster i? Då är det nog bättre med tjockare papper.
    Klistermärke..

Myrmor skrev 2009-01-08 10:58:41 följande:
    Tx2: Testade med skrivarpapper, men dét blev lite tunt eftersom vi inte har nån framsida att vika för . Vi tar en tur med angelica nästa vecka och löser alla våra pysselpuckoproblem . Måste hitta nåt snyggt att "försluta uppviken med" också.. (typ som när man lackar på jul). Fast har hört att lack gärna spricker, vax kanske?? Herregud vad dålig jag är på sånt här
  • Tx2

Hoppas att det vänder snart. Stora kramar till dig idag igen
    Vendel och Angelica skrev 2009-01-08 10:59:12 följande:

tack söta Vet att jag inte är på topp just nu Den är strålande vacker klänningen...är ant bara en dålig dag idag...
Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 3