• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 3

Tiden går fort när man har roligt och snart är det 2009 och dags för oss att bli gifta!

Mars:
    7: Hummle
    Maj:
    Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Artist, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    Carolin1979
    skruttgumma

Juni:
    MD2009

Augusti:
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Göteborg, exakt plats och kyrka än så länge hemligt
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html

Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 12:05
    Och här är nya fika-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3123203.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-10 11:26
    Här är tränings-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3151080.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-12 20:13
    Majbrudarna leder än så länge

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2: Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Artist, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    Carolin1979
    skruttgumma

Juni:
    MD2009
    Stellajsj

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15 MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 3
  • Tx2

Mysigt med nattinattisaga.

Danielaa: Låter snyggt med underkläderna. Tror inte det blir tråkigt, speciellt inte med stay-ups

hummle: bara mina närmaste tjejer (plus deras män/sambos) och våra föräldrar visste datumet. Alla andra har försökt lura ut det, dem har vetat om att det blir bröllop 2009.

Skor är lurigt. Men ni skall mestadels vara inomhus? Då hade jag kört på pums men kanske haft ett bar tillfälliga stövlar (som inte behöver matcha) att byta med när ni transporterar er och tina fossingarna lite.

Skall se om jag kan lägga upp några bilder senare. OBS: är ingen pysslig person av mig.

• Myrmor

Pysselshopping passar bäst på tis, ons eller tors för mig (ny operation för mig på fredag, och myran ska till doktorn på måndag). Dagtid eller kvällstid spelar ingen roll, bestäm ni!

• Carolina1979

Danielaa: Nej,vi bor inte i Lindome - men min sambo är född där, och även döpt i den kyrkan - därför gjorde vi det valet
    Vi bodde tidigare i Mölndal, men flyttade i november ut i södra skärgården

• Danielaa

Tx2: Bra! Då behövr jag inte oror mig för att de blir trist då...! NYfiken på resultatet av inbjudnignarna!

Carolina: Aha, då e jag me! Bra val av kyrka iaf!

Myrmor: Stackare me alla dessa operationer... Hur många e kvar...?

Nu SKA jag sätta mig me bröllops-pysslandet!

• Tx2

Ni får tya er till helgen, kom på att jag vill sudda bort lite detaljer

Myrmor & Angelica: jag återkommer imorgon med lämplig dag, måste bara kolla mailen imorgon så tjejerna inte har bokat upp någon shoppingdag. Helst eftermiddag då jag är tillbaka på jobbet.

Slipper du inte operationerna snart?

• Myrmor

Tyvärr har jag nog ungefär sju op kvar, men nästa är om en vecka, så hoppas få goda nyheter då (första gången jag faktiskt får träffa kirurgen då på typ fyra operationer).

Här är det bläää! Min pappa ringde just, farmor har lagts in med lunginflammation, kan inte andas och dör när som helst. Pappa och farfar åkte upp nu i natt och jag och min lilla familj åker upp till värmland imorgon. Farfar är helst panikslagen stackarn . Beroende på hur det går blir jag kanske kvar där ett tag nu, då får vi pysselshoppa och pyssla en annan dag. Herregud, känns helt surrealistiskt?? Har aldrig känt någon som dött förut.. Satte mig som en besatt och skrev bröllopslistor invirad i en filt. Har nog inte riktigt landat ännu.. Hör av mig när jag kommer åt internet nästa gång. Puss på er!

• Vendel och Angelica

Myrmor då! *kramar om*
    Hoppas det blir ett bra och fint slut (även om man vill ha dem kvar för alltid) Ta hand om varandra!!
    Vi pyssel shoppar det du behöver när du är hemma o redo!
    Kram igen

Tx2 spana vilken dag du kan av de Myrmor kan , så ser vi om hon e hemma, annars kan vi dra en sväng när du har slutat jobbet endå

Ang skor i "vintern" jag hade haft bra skor när jag är ute och bytt när det är innomhus, vigsel fest foto mm!

Till SB så har ja en vit korsett och trosor och stay ups, det sitter strumpeband på korsetten (sett den på nätet för nästan 900.- fick köpa den av en tjej här som ej haft sin för 400.- Sen ska jag hitta ngn snygg svart bh+trosa+strumpor mm också så det blir lite variation! Tänkte noh göra de flesta bilderna svart-vita sen så egentligen spelar ju färg ingen roll...

• hummle

fastän att vi aldrig sätts så kramar jag dej ändå KRAM

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 3