• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 3

Tiden går fort när man har roligt och snart är det 2009 och dags för oss att bli gifta!

Mars:
    7: Hummle
    Maj:
    Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Artist, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    Carolin1979
    skruttgumma

Juni:
    MD2009

Augusti:
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Göteborg, exakt plats och kyrka än så länge hemligt
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html

Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 12:05
    Och här är nya fika-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3123203.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-10 11:26
    Här är tränings-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3151080.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-12 20:13
    Majbrudarna leder än så länge

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2: Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Artist, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    Carolin1979
    skruttgumma

Juni:
    MD2009
    Stellajsj

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15 MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 3
  • Tx2

Jag har inga möten inbokade på eftermiddagen (än) så jag kan säkert gå från jobbet efter 15.00
    Någon mer än Angelica (och ev Myrmor) som vill hänga på?

Mmm, semla. Nu blev ju jag sugen!

Vart o kikat i lokalen. Känns bra, men vad fort man glömmer hur saker ser ut. Men den här gången kom jag ihåg att ta kort. Bonus att vi fick en skiss på rummet med mått och tips på borduppställningar.

• Vendel och Angelica

Ok, låter bra! ska kolla med V alt om mamma kan ta Smurfen! Så blir det Great!!

Tx2 skrev 2009-01-10 16:03:23 följande:
    Jag har inga möten inbokade på eftermiddagen (än) så jag kan säkert gå från jobbet efter 15.00Någon mer än Angelica (och ev Myrmor) som vill hänga på?Mmm, semla. Nu blev ju jag sugen!Vart o kikat i lokalen. Känns bra, men vad fort man glömmer hur saker ser ut. Men den här gången kom jag ihåg att ta kort. Bonus att vi fick en skiss på rummet med mått och tips på borduppställningar.
  • Tx2

Kanon!

Hummle: hur har det gått idag med shoppingen? Hittat något bra?

• hummle
    Tx2 skrev 2009-01-10 17:00:26 följande:
    Kanon!Hummle: hur har det gått idag med shoppingen? Hittat något bra?
    åååå tack för att du frågar
    va på arkivet i sisådär 1,5 timmar men nu har jag beställt d jag vill ha samt köpt grejer till inbjudan. ikväll dock blir d inget pysslande då vi städar bort julen nu. men imorgon efter nära o kära vart här (fyller 26 imorgon) då J*****!!! då sitter jag bänkad framför datorn o köksbodet. själva kortbasen hämtar jag senast på onsdag så d blir pyssel då med men vill ha så mkt som möjligt gjort innan. sattsar på o skicka på torsdag WIHIIII.
    TACK angelica: hade ALDRIG hittat d kuvert korten som jag så gärna velat ha.
    va inne i massa affärer oxå o kolla klänningar ( TACK myrmor för alla tips ) men han tyvärr inte många affärer så d får bli en tripp till nästa lördag.

MEN!!! hör o höpna, nått sååååå viktigt som toapapper har jag köpt idag iaf *ASG* gästerna skall ju använda d OXÅ, blev söta rullar m hjärtan från serla tror jag. MKT nödvändigt onöd hihi.
  • Vendel och Angelica

Kul att du har hittat det du ville ha!! Så kul att jag tipsade om ngt bra!! Pyssla lugnt!!

• mandisl

Här ansluter en till. Den 25 april gifter vi oss på någon bra plats i Göteborg (nej, vi vet inte var men vi vet var vi ska ha festen). Det blir borgerlig vigsel och en rejäl fest!

• Vendel och Angelica

Kul!! Välkommen i gänget

mandisl skrev 2009-01-10 22:40:10 följande:
    Här ansluter en till. Den 25 april gifter vi oss på någon bra plats i Göteborg (nej, vi vet inte var men vi vet var vi ska ha festen). Det blir borgerlig vigsel och en rejäl fest!
  • Tx2

Välkommen hit mandisl. Hoppas ni hittar någon bra vigselplats.

Hummle: Grattis på födelsedagen! Kollade med lokalen igår, det fanns toapapper på plats så det var inget vi behövde införskaffa. Vad kul att det gick bra i shoppingträsket.

Angelica: Skall vi byta dag? Om hummle skall in på onsdagen och hinner kanske med en fika med oss?

• hummle

mandisl: välkommen

angelica: verkligen ett hett tips

Tx2: TACK TACK! känner mej inte gammal (26 år fyllda idag) men siffran känns inte sådär kul.
    toa papper ingår hos mor m d är där vi håller till efterråt. men för att göra gästtoan lite sötare så hittade jag just hjärttoapapper MKT nödvändigt, NOT!!!
    åååå önskar jag kunnat komma in i normal tid men har 3 små (11mån-6år) o d känns INTE lockande att ta m dom t stan. gubben min jobbar så jag kan först komma in tidigast kl 17.30 o då kanske inte ni e kvar. annars hade jag gärna velat träffas.

• Tx2

hummle: 26 är ingen ålder Med tanke på att jag jobbar dagtid så kan jag bäst på kvällarna. Vet inte hur det är för Angelica. Får vänta tills hon är online.

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 3