MissDevout skrev 2008-10-15 19:47:47 följande:
Måste bara få fråga, har du inte övervägt att du eventuellt inte passar ihop med er blivande sexuellt? Alla har inte samma smak i sängkammaren om man säger så. Jag skulle aldrig kunna gifta mig med någon som jag inte funkar med sexuellt. Om sexet är bra är det 10% av en relation, om det är dåligt 90%
Vet inte vem du frågade men jag kan säga vad jag tycker iaf
Nej, jag har inte övervägt det. Jag skulle absolut inte tycka att det är värt att ha sex med flera olika för att komma på vad jag gillar bäst. Vi får helt enkelt utforska det tillsammans

Jag skulle aldrig kunna ge så mycket av mig själv till någon som jag inte litar FULLSTÄNDIGT på, som är nr 1 för mig i hela världen. Och det är bara min m2b som är det

För jag tycker det är en stor grej! (det är givetvis inte alla som delar den åsikten, men för mig är min kropp något som jag vill ha för bara mig själv och en annan person). Och jag menar INTE att sexet är den dominanta "ingrediensen" i ett äktenskap, men för mig är det ändå viktigt att ha den ingrediensen bara till min m2b och ingen annan

Det är inget som äktenskapet bör byggas på utan jag ser det mer som en trevlig krydda