• enkeli84

Lite annorlunda tråd!!!!

Har inte sett detta ämne här än, men är lite nyfiken=))

Finns det fler som jag som inte vill flytta ihop innan man gift sig?
    Finns det några fler här, som är oskulda innan dom gifter sig?

Skulle vara kul och veta vad ni andra tänker som planerar bröllop, angående allt det "nya"=))

• Svar på tråden Lite annorlunda tråd!!!!
  • didis

Nej, är själv sambo sedan snart 20 år och tvåbarnsmamma så oskuld är jag inte

Låter som om ni har mycket nytt framför er, lycka till!

• enkeli84

Heheheh det där var roligt=)))
    Tack så mycket=)

didis skrev 2008-10-15 17:52:59 följande:
    Nej, är själv sambo sedan snart 20 år och tvåbarnsmamma så oskuld är jag inte Låter som om ni har mycket nytt framför er, lycka till!
  • älskarlivet

Jag och min M2B kommer ha bott ihop 16 månader när vi gifter oss. Är inte heller oskuld..

• enkeli84

Ok=))Tack för att du svarade iallafall=)

Är jag helt ensam om det här eller?? hehehe

älskarlivet skrev 2008-10-15 18:22:28 följande:
    Jag och min M2B kommer ha bott ihop 16 månader när vi gifter oss. Är inte heller oskuld..
  • DanKat

Ja på båda frågorna Tycker det känns jättespännande att vänta med båda sakerna! Jag har absolut inga tvivel om att vi skulle ha fixat att flytta ihop för länge sen om vi hade velat det, men det är samtidigt kul att ha något nytt spännande att längta till och inte göra allt direkt! Allt ska gå så fort känns det som, men jag tror många missar glädjen i att vänta och längta tillsammans. Tänk vad mycket det gör för stämningen man har vid jul att man faktiskt har längtat och byggt upp julstämning under hela advent!

• 090208

Min bastis (vi ar som natt och dag, svart och vitt...) ar 24 ar och fortfarande oskuld. Hon behover nog inte vanta till brollopsnatten, men har helt enkelt inte hittat nan tillrackligt bra for henne. Inte sa att hon vill heller, hon vill ha ett seriost forhallande. Att hon ar Pingst-van har ju saklart med saken att gora, det ar den moralen hon vaxt upp med.

Men hon ar inte alls TRAKIG, manga tycker tyvarr att manniskor med den moralen (hon har aldrig svurit (forutom 1 gang pa tyska nar hon blev skit-radd), rokt eller druckit) ar graa och trista...

• älskarlivet

Men det är faktiskt så också att även om man tycker att man passar ihop så kan det hända att man inte alls passar ihop när man flyttar ihop..

DanKat skrev 2008-10-15 18:26:51 följande:
    Ja på båda frågorna Tycker det känns jättespännande att vänta med båda sakerna! Jag har absolut inga tvivel om att vi skulle ha fixat att flytta ihop för länge sen om vi hade velat det, men det är samtidigt kul att ha något nytt spännande att längta till och inte göra allt direkt! Allt ska gå så fort känns det som, men jag tror många missar glädjen i att vänta och längta tillsammans. Tänk vad mycket det gör för stämningen man har vid jul att man faktiskt har längtat och byggt upp julstämning under hela advent!
  • JBB

Jag är två barns mamma som bott ihop med min fästman i två år, och först nu har planer på att gifta oss.

Men... jag känner ett par som båda var oskulder och bodde hemma hos sina föräldrar tills dom gifte sig. Så visst finns det par som är i en liknande situation som er

• 090208

Haller med alskarlivet. Ar nat helt annat att bo ihop an att "bara" "va ihop". Tycker det ar fornuftigt att bo ihop ett tag innan man gifter sig. Att standigt vara runt varann. Det ar inte bara roligt kan jag meddela...

Svar på tråden Lite annorlunda tråd!!!!